MyKindOfSoldier Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Du jobber ikke tilfeldigvis i ett bookingselskap/lydteknikker MyKindOfSoldier?Om ikke må du være en aktiv festivalgjenger antar jeg Hehe, jobber ikke i noe bookingselskap eller er lydteknikker, er bare veldig interessert i musikk. Joda, er aktiv på festival. Har pleid å være på Øya og Roskilde hvert år de siste fire-fem årene, men i år ble det bare Øya. Men går mye på klubbkonserter også da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Det har vel blitt eit par konsertar i det siste, men dei som er verdt å nemne, er vel: Chimaira Lamb of God Gojira Slayer Queens of The Stone Age Hatebreed x2 Koldbrann Incubus Keep of Kalessin She Said Destroy Unearth Band of Horses Bad Religion Behemoth Zerozonic x2 Cavalerea Conspiracy MGMT Bullet for My Valentine Chrome Hoof Dimmu Borgir Flogging Molly In Flames Killswitch Engage x2 Pirate Love The Ting Tings Turdus Musicus Iron Maiden Opeth Gorgoroth x3 Job For a Cowboy x2 Children of Bodom Sonata Arctica Pirate Love x2 The Cumshots Finntroll Kaizers Orchestra Motörhead Soilwork x2 Metallica Enslaved Vreid Bob Dylan HIM Turboneger The Cure 65Daysofstatic Satyricon x2 Endret 31. oktober 2008 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Er nok en del jeg har glemt, men det har blitt en del festivaler, klubbkonserter gjennom tidene. Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor 1349 Aborym Aeternus Amon Amarth ANATHEMA Anthrax Arch Enemy Aura Noir Behemoth Blood Red Throne Bolt Thrower Borknagar Cadaver Inc Cannibal Corpse Carcass Carpathian Forest Celestial Bloodshed Celtic Frost Clawfinger Dark Tranquillity Destruction Deströyer 666 Dimmu Borgir Disiplin Dismember Dødheimsgard Einherjer Emperor Endstille Enslaved Entombed Finntroll Gehenna Gehennah Gorgoroth Green Carnation Guns'n Roses Hades Almighty Immortal Keep of Kalessin Khold Koldbrann Kovenant Kreator Lobotomized Madrugada Marduk Mayhem Minas Tirith Mortiis Motörhead My Dying Bride Napalm Death Nebular Mystic Nifelheim Nile Nocturnal Breed Nunslaughter OBITUARY Obliteration Old Opeth Pain Paradise Lost Possessed Primordial Ralph Myerz & The Jack Herren Band Red Harvest REM Roger Waters Rotting Christ Sabbat Satyricon Secrets of the Moon Seigmen Sepultura She Said Destroy Shining Slayer Slipknot Sodom Soilwork Susperia The Allseeing I Tömmermenn Urgehal Venom Vesen Vintersorg Waklewören We Windir Witchcraft Zeenon Zyklon [/spoler] Endret 28. oktober 2008 av Hachon Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Korn x 2 Flyleaf Evanescence Metallica x 2 Soulfly Deftones Deathstars Enslaved og sikkert flere jeg ikke kommer på i farten. Lenke til kommentar
Hannahx3 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Marilyn Manson Turboneger x 2 Metallica (skal se de igjen 17.Juni 2009) Paramore Amy Winehouse Billy Talent Bullet For My Valentine Down Sword Lacuna Coil Bleeding Through Black Tide Lawnmower Deth Beyonce Lemar Madrugada Rufus Wainwright Benea Reach Dream Theatre :!: Fått med meg en god del! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Får slenge på oppvarmingsband også da.. *Oppvarming Turboneger - Lokale greier ( Liten konsert) (Masse crappy greier, lenge sia, så husker ikke) Metallica - Valle hovin (Sick of the studio '07) (*Turboneger og HIM) Metallica - Bergen (On tour '08) (*Sword og Dawn) Iron Maiden - Valle hovin (Some where back in time) (*Datra til bassisten i Maiden og Avenged sevenfold) Metallica - spektrum ( Satser på biletter som blir lakt ut i morra, ekstrakonserten, fikk ikke til den første..) (Fikk ikke biletter til den heller.. Endret 17. november 2008 av SideburnsKongen Lenke til kommentar
Atald Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Siste er Flogging Molly og Time Again på Eastpak Antidote Tour i spektrum. Glemte tiden og kom for seint til Street Dogs. Lenke til kommentar
Brillefin Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Har vært på omtrent 50 hele konserter bare i år. Hvis jeg tar med de artistene/bandene jeg bare har fått med meg halve settet til eller noe runder jeg sikkert 100. Ikke vært år som er så bra, mildt sagt. Nøyer meg med å nevne den aller beste, ever: My Bloody Valentine. På Øya. I år. Lenke til kommentar
LarsOl Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Etter hukommelsen. Glemmer typisk noen opplagte. Pink Floyd - 1994 Jesse Dixon Newsboys Neil Young Radiohead Roger Waters (x2) BigBang (x2) Marit Larsen Kaizers Orchestra Bjørn Eidsvåg Stereofish (x3) Tom McRae med venner Mark Knopfler (x2) Eric Clapton Foo Fighters Knutsen & Ludvigsen Dumdum boys A-ha (x3,5 var på Nobelkonserten i 98 med mange andre: Phil Collins, Alanis M, Cranberries++) Morten Harket Midnight Choir Savoy Gåte Maria Solheim DeLillos (x2) Come Shine Bugge Wesseltoft Sting Kent U2 Rebecca St. James The Real Group Bergen Filharmonien Hurra Torpedo Montee Endret 3. juni 2009 av LarsOl Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Metallica Lumsk x2 Cynic Opeth HIM Turboneger Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Har vært på: Ozzy osbourne Black label society x2 Turboneger Foo fighters Metallica Eric clapton Kaizers Postgirobygget Valentourretes Queens of the stone age - oppvarming Down - oppvarming Redman Three 6 mafia Chamillionaire + div andre små greier som har gått i glemmeboken Også blir det springsteen i sommer:) Lenke til kommentar
Sapid Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Side brok - Bergen Kaizers Orchestra - Bergen Mark Knopfler - Bergen Surferosa - Bergen 2-3 topp 20 konserter i bergen:P Masse artister på ekebergsletta i forbindelse med NMtur Masse artister på holmenkollen I forbindelse med NMtur Endret 4. februar 2009 av Sapid Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Hmmm, hvordan i hule heite skal jeg huske alt fra 1987 og fremover.... Jeg ramser opp det jeg husker; -TNT (x2) -Def Leppard (x2) -Iron Maiden (x2) -AC/DC -Kiss -Scorpions -Winger -MSG (Michael Schenker Group / McAuley Schenker Group for de som måtte lure...) -Anthrax (x3) -David Lee Roth -Mötley Crüe -Metallica (x5) -Ozzy Osbourne -Extreme -Aerosmith -Alice Cooper -Judas Priest (x3) -Annihilator -Motörhead -Dokken -Steve Vai -Joe Satriani -Bryan Adams (x2) -Thunder -Helloween -Saxon (x3) -U.D.O -Clawfinger -Dimmu Borgir -Pantera -Skid Row -WASP (x2) -Hammerfall -In Flames -Black Label Society -Suicidal Tendencies -Queensryche -Slade -Sweet -Bonfire -Thin Lizzy -The Rolling Stones -Monster Magnet -Roxette -ZZ Top -Iced Earth -Sabaton (x2) -Bullet Har helt sikkert glemt masse, ikke minst mange forband... Skal jeg også nevne mindre konserter med hovedsaklig norske band, så husker jeg i alle fall disse; -Dumdum Boys (x2) -Backstreet Girls (x2) -Return (x3) -Wigwam (x2) -Stage Dolls -DDE (x2) -Postgirobygget -Dance With A Stranger -Black Debbath -Bad Habitz (x2 eller 3) -CC Cowboys -Di Derre -Rednex -September When -Unni Wilhelmsen -Trang Fødsel -Hellbillies -Vazelina Bilopphøggers (x altfor mange ganger...) -Åge Aleksandersen og Sambandet -Øystein Sunde (x3) -Leprous Endret 11. oktober 2009 av Hrundi V. Bakshi Lenke til kommentar
huggy Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg måtte selvfølgelig velge å studere utenlands det semesteret som disse bandene som jeg er blodfand av:-Immortal -Satyricon (både Bergen og oslo hadde vært aktuelle) -Amon Amart (på min bursdag) -Slayer (på min bursdag) -Mastodon (på min bursdag) -Trivium (på min bursdag) -Keep Of Kalessin -Children of bodom Så har vi disse i tillegg: Slipknot som jeg har hørt på i 11-12 år, nostalgi, samme med Machinehead EDIT: kan legge til at jeg har sett både unholy alliance 1 og 2, og å måtte gå glipp av nr 3 er svært svært bittert. Aldri har det vært så mange bra konserter i et skolesemester.... Tilfeldig? God hates us all. EDIT 2: Glemte selvfølgelig Dark Tranquility, Flogging Molly fun fact.. slipknot er 10 år gamle Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Jeg får prøve å nevne en del av det jeg har sett også da. Backyard Babies (x2) The Hellacopters Metallica (x2) Iron Maiden (x5) W.A.S.P. Whitesnake KISS Ace Frehley Poison Hanoi Rocks (x2) Hammerfall Def Leppard (x2) RATT Slayer Machine Head Skid Row Sebastian Bach Accept Judas Priest Volbeat Alice Cooper Mötley Crüe Dropkick Murphys Backstreet Girls (x2) The Carburetors Motörhead (x3) Hardcore Superstar (x3) Aerosmith Crashdïet (x5) "Guns N' Roses" Manowar Airbourne Saxon Ozzy Osbourne Black Sabbath Trashcan Darlings ja, det var det jeg huska on the top of my head, kan komme med en oppdatert liste når jeg er hjemme og har alle billetter osv. Endret 9. februar 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) *oppvarming Lauren Harris* (2/10 Avenged Sevenfold* (6/10) Iron Maiden (10/10) Madrugada (9/10) Witchcraft* (9/10) Airbourne* (7/10) Motörhead (7/10 BigBang (9+/10) Skulle egentlig på Queen + paul rodgers i Hyde Park i 2005, men terrorangrep satte en stopper for det :S Endret 9. februar 2009 av Wolowitz Lenke til kommentar
MovieGuy Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 -Children of bodom Dei spellar igjen 26.Feb sammes med CC og Diablo. Lenke til kommentar
Sambaboy Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Paul Gilbert Iron Maiden x 3 Rolling Stones x 2 Motorpsycho x 2 Motorhead TNT x 2 Metallica Neil Young Radiohead Judas Priest x 2 Immortal x 2 The Quireboys Pagans Mind Stage Dolls Turbonegro The Dandy Warhols Maximo Park Lauren Harris Avenged Sevenfold Enter Shikari Thin Lizzy Def Leppard The Streets Charta 77 Propaghandi Mudhoney Drive-By Truckers Lee "Scratch" Perry Blondie Animal Alpha Lumsk x 3 Trivium Mastodon Volbeat Bare Egil Band Meshuggah Dum Dum Boys Bob Geldof Toto NOFX Sinneal O'Connor Slayer Deep Purple The Hellacopters Bullet For My Valentine Clutch Bob Hund Og utallige undergrunnsband i Trondheim. Hmmm, hvordan i hule heite skal jeg huske alt fra 1987 og fremover.... Jeg ramser opp det jeg husker; Jeg elsker deg. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 De jeg kommer på i farten: Bruce Springsteen The Hellacopters Roger Waters U2 The Kooks Bigbang x2 Opeth Baroness Band of Horses Datsun Beck Howlin Rain Lenke til kommentar
Dr.Sheldon Cooper Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Har veldig kort liste jeg da men: -Maiden på Valle -AC/DC Telenor -Skal på metallica i København Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå