Benbjo Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hva skjer om man ikke møter på helipaden etter 72 timer på den vanlige modusen? Kan man da spille uendelig i kjøpesenteret? Tenkte å klare en del av de achivementsene hvor man må ta bilder av ting, drepe så og så mange zombies osv uten å behøve å tenke på at jeg har dårlig tid. Så er dette mulig? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Tror det da blir "game over", men er ikke helt sikker. Men... når du spiller gjennom spillet på 72-hour-modusen får du vel etter hvert en uendelig modus så vidt jeg har lest av anmeldelser. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Uendelighetsmodus er ikke slik som du tror og jeg trodde før. Den går ut på å overleve så lenge som mulig. Man misteri tillegg lov litt etter litt uten å bli angrepet av zombier. Men om det ikke går å spille uendelig er det jo bare å starte på nytt hver gang, kjipt men bedre enn ingenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå