Gå til innhold

Hjelp til skjermkort og noen deler til..

MiniMoose

Anbefalte innlegg

Club3D Radeon X1900 XT

Noen som har en fjerneste peiling på om dette kortet er bråkete eller ikke?

FInner ikke noen specs på den støymessig.

Hvis noen har dette kortet, så hadde jeg vært veldig glad om dere kunne fortelle meg litt om det. Tenker jeg bestiller det med dette netshoptilbudet. Klart, jeg har konfigurert det til å passe meg. Jeg bruker ikke det som står i denne linken.

http://www.netshop.no/aspx/cart/konfig.aspx?plid=38012

Går ikke over 2800 i pris på et skjermkort...har allerede strukket meg grasiøst og langt til dette kortet. Men hvis noen har noen ide om det er noen av de andre kortene man kan velge mellom her som er bedre pris/ytelsesmessig..så svar gjerne! :)

Sorry hvis dette blir litt feil sted å poste denne posten...men det er skjermkortet som er viktigst her.

Tenker sluttbestillingen vil se SLIK ut sånn ca:

1 stk. Viking Miditower Sort m/400W PSU Stillegående m/12 cm vifte i PSU (På lager 100+)

Ingen

1 stk. Asus M2N-E S-AM2 nForce 570 Ultra ATX, DDR2, GbLAN, S-ATA II, PCIe (På lager 10)

1 stk. AMD Athlon 64 X2 4200+ 2.2 Ghz BOXED Socket AM2 Dual-Core (På lager 20+)

Ingen

1 stk. OCZ DDR2 2048MB Value Pro Series PC-4200 2x1024MB 533MHz. (4.4.4.8) (Ubekreftet 09.09.2006)

1 stk. Seagate 250GB S-ATA II NCQ 7200RPM 3GB/S Barracuda 7200.9 8MB cache (På lager 100+)

1 stk. Seagate 250GB S-ATA II NCQ 7200RPM 3GB/S Barracuda 7200.9 8MB cache (På lager 100+)

1 stk. Club3D Radeon X1900XT 512MB PCIe 16x Dual DVI, TV-ut, VIVO, CF-ready (Ubekreftet 08.09.2006)

Ingen

1 stk. NEC DVD-brenner ND-4571 bulk, intern 16X Double layer sort, bulk m/Labelflash (På lager 20+)

1 stk. Microsoft Windows XP Home OEM Norsk versjon m/SP2 (På lager 20+)

Ingen

1 stk. Videoseven 20" LCD S20PD sort/sølv 1400x1050, 600:1, 8ms, analog (På lager 100+)

1 stk. UPspeed minnekortleser 10-in-1 sort intern 3.5" for minnekort (På lager 100+)

Endret av MiniMoose
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann,

Har ikke Club sitt 1900xt kort men Shappire sitt, bråker ganske mye ved oppstart men ellers ikke så værst.

Stusset litt over psu'en du har valgt. Tror 1900xt og xtx anbefaler 480watt. Selv hadde jeg 350watt noe som førte til litt hyppig bluescreens... Kjøpte meg en seasonic 600watt stillegående, ikke noe problemer etter den kom i boxen.

Ellers ser det jo ganske flott ut.

Hilsen

Petter

Lenke til kommentar
Heisann,

Har ikke Club sitt 1900xt kort men Shappire sitt, bråker ganske mye ved oppstart men ellers ikke så værst.

Stusset litt over psu'en du har valgt. Tror 1900xt og xtx anbefaler 480watt. Selv hadde jeg 350watt noe som førte til litt hyppig bluescreens... Kjøpte meg en seasonic 600watt stillegående, ikke noe problemer etter den kom i boxen.

Ellers ser det jo ganske flott ut.

Hilsen

Petter

6808285[/snapback]

Takk for svar :)

Har et 550w psu fra før som jeg tenkte jeg skulle bytte ut med den som følger med. Så den saken er sånn ca dekket..I hope. Har en thermaltake silentpower.

Er det kommet noen kort som bruker mindre watt? Er ikke HELT sikker på hvordan jeg skal gjøre dette, siden jeg skal selge den gamle pcen..og vil helst unngå å fjerne psuen i den av diverse grunner. Noen gode ideer?

Dæven så mye det koster for PSUer nå!..eep!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...