Gå til innhold

Gratis fw - oppdatering til N80?

McMuffin

Anbefalte innlegg

Var hos en forhandler i Oslo idag, for å få oppgradert N80 - firmwaren min til nyeste versjon. Der fikke jeg vite at jeg kunne få det gjort på minuttet, men at det ville koste 200,-. Har de rett til å ta penger for dette? Telefonen er ca 3 uker gammel.

Håper på litt hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ikke kjøpt telefonen der, men vant den hos Nokia....

Er det noen som vet om andre steder i Oslo man kan få gjort dette (gratis)?

6810459[/snapback]

De fleste mobilverkstedene kan gjøre det innen en time, mot betaling selvfølgelig.

De har rett til det, fordi de kommer til å prioritere telefonen din fremfor andre.

Lenke til kommentar
Hvis det står 2 folk og koper bak disken og jeg ber om å få oppdatert firmwaren, noe som tar 5 min, synes jeg det er litt drøyt at de tar 200 spenn for det.

6810705[/snapback]

Jeg tar 200.- for en pizza jeg selger, bruker ca 1 minutt på å lage, venter ca 8 minutter med "koping" mens den er i ovnen for deretter å bruke ca 20 sekunder med kutting og pakking.

Hva så liksom, det ligger alltid mer bak prisene enn det du ser i luka.....

Lenke til kommentar
Hvis det står 2 folk og koper bak disken og jeg ber om å få oppdatert firmwaren, noe som tar 5 min, synes jeg det er litt drøyt at de tar 200 spenn for det.

6810705[/snapback]

Jeg tar 200.- for en pizza jeg selger, bruker ca 1 minutt på å lage, venter ca 8 minutter med "koping" mens den er i ovnen for deretter å bruke ca 20 sekunder med kutting og pakking.

6810862[/snapback]

Dyr pizza!

Lenke til kommentar

6810705[/snapback]

6810862[/snapback]

Dyr pizza!

6817525[/snapback]

Takk for det hjelpsomme innlegget lthorsen :p

Så Mobilfiksern gjør det gratis?

Et spørsmål til? Mister jeg garantien på telefonen hvis jeg gjør updaten hjemme?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...