superloaf Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Er det noen som kan anbefale en dvd-spiller som støtter divx? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Flytter denne til video jeg, så er den mer på rett plass Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Har denne Eltax'en og den fungerer stort sett veldig bra. Eneste er at lyd/bilde noen ganger kommer ut av sync på Xvid-filmer, men det retter seg opp ved å trykke pause og deretter play igjen (som noen har kommentert). http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311004 Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Har denne Eltax'en og den fungerer stort sett veldig bra. Eneste er at lyd/bilde noen ganger kommer ut av sync på Xvid-filmer, men det retter seg opp ved å trykke pause og deretter play igjen (som noen har kommentert). http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311004 6815919[/snapback] Spiller den avi. filer? Noen andre som har erfaringer om andre billige dvix spillere? Eller som vet om noen billige? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Har denne Eltax'en og den fungerer stort sett veldig bra. Eneste er at lyd/bilde noen ganger kommer ut av sync på Xvid-filmer, men det retter seg opp ved å trykke pause og deretter play igjen (som noen har kommentert). http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311004 6815919[/snapback] Spiller den avi. filer? Noen andre som har erfaringer om andre billige dvix spillere? Eller som vet om noen billige? 7173736[/snapback] Hvis du leser kommentarene på spilleren, får du svaret Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Har denne Eltax'en og den fungerer stort sett veldig bra. Eneste er at lyd/bilde noen ganger kommer ut av sync på Xvid-filmer, men det retter seg opp ved å trykke pause og deretter play igjen (som noen har kommentert). http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311004 6815919[/snapback] Spiller den avi. filer? Noen andre som har erfaringer om andre billige dvix spillere? Eller som vet om noen billige? 7173736[/snapback] Hvis du leser kommentarene på spilleren, får du svaret 7173743[/snapback] Har lest der. Og der skriver en dette: "Spilleren er grei, men jeg har hatt en del problemer med det å lese fra usb, samt at jeg ikka har klart å få spilleren til å lese avi formater, samt en del andre formater. Noen som har hatt noen lignende problemer??" Jeg trodde poenget med en divx spiller var at de skulle takle avi filer... Tar jeg feil? Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Leser fint divx og xvid filer (som er .avi), bortsett fra (som sagt) at det av og til blir synk-problemer. Har ikke prøvd å lese filmer fra usb. Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Har selv denne spilleren fra pioneer. Kjøpte hos el-kjøp og fikk de til å oppgradere firmware på den. Har aldri hatt noe som helst problemer med å få spilt av filmer uansett format. Aldri opplevd noe hakking/lagg i filmer, at den ser helt nydelig ut er jo en fordel det også . Mvh Jabbala Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg ville heller foretrekket anerkjente Pioneer kontra ukjent merke for noen hundrelapper ekstra ..men.. Hvordan vet vi at innmaten ikke er den samme og Pioneer kan nettopp ta litt mer pga merkenavnet Clas Ohlson selger forsåvidt en divX spiller for 500,- Lenke til kommentar
Simon88 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Eg vurderer også denne spilleren frå Pioneer Denne Eg laster ned masse serier og filmer i .avi format, som f.eks Prison Break. Kan eg brenne dei direkte ut på dvd plater og så spille dei av med spilleren, pga den støtter DivX? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Eg vurderer også denne spilleren frå PioneerDenne Eg laster ned masse serier og filmer i .avi format, som f.eks Prison Break. Kan eg brenne dei direkte ut på dvd plater og så spille dei av med spilleren, pga den støtter DivX? 7362470[/snapback] det får ikke jeg til ihvertfall. Men du kan prøve et program som heter ConvertXtodvd Det gjør om slik at du kan se den på alle dvd spillere. Gjør det samme som deg, laster ned, brenner ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå