TheGuard Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg er sikkert i feil forum, men lurte bare på en ting. Er vel ingen som har, eller vet hvor jeg kan finne, sånn ferdig justert lyd til mitt Audigy-lydkort, sånn at jeg får samme stemme som han som synger Boten Anne? Hehe. Tenkte å lage min egen versjon. :!: Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Du må ha en vokoder for å gjøre noe slikt. Dette er en boks som bruker stemmer for å modulere et synth-signal slik at du får snakkende synth. Det krever litt innsikt for å bruke noe sånt, men det går jo an å prøve. Hvis du derimot ikke gidder å kjøpe en boks, går det an å bruke software vokodere. Forrresten: slik vokoderbruk som han soppen fra sverige bruker (og mange andre popnisser) er voldtekt av et ellers godt og effektfullt verktøy. Hold deg heller unna! Endret 7. september 2006 av baronKanon Lenke til kommentar
TheGuard Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Haha. Takk for GODT og ARTIG svar. Joda, sa jo ikke at jeg var fan av denne soppen...hehe...men vil derfor lage min EGEN parodi på denne...Hehe. Hva heter disse programmene som jeg kan bruke til dette da? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Tror du like så greit kan google vocoder software, jeg. Evt. vocoder emulator. Har ingen slike programmer i hodet. Kanskje det ligger noe på sourceforge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå