Ole_Rygg Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg har nå akkurat formatert min bærbare pc, men da jeg startet den oppe virket ikke det trådløse nettverket. Det var ikke noe drivere o.l med denne pcen eller den trådløse routeren. Noen som vet hva jeg kan gjøre for og få fikset dette? Lenke til kommentar
bitcowboy Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Da gjelder det jo å finne ut hvilken driver du trenger. Til det trengs det både merke, modell (nummer) eller typebetegnelse på laptop'en. Jeg går ut i fra at du skal ha driver til Win XP. Hilsen, bit Lenke til kommentar
Brian Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 jeg hadde akkurat det samme problemet for ei uke siden. Proøv å få oppdatert driverne til det trådløse nettverkskortet. Hvis ikke formater en gang til, det funka hos meg Lenke til kommentar
Ole_Rygg Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Skal ha driver til winxp ja... pcen er en Acer Aspire 3000 noe mer du må vite? Lenke til kommentar
Ole_Rygg Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Fått fikset det nå Lenke til kommentar
Coppernica Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Kunne du utdype hvordan du har fikset det? Maskinen jeg har problemer med er ikke formatert, men den finner ikke nettverket. Jeg vet at nettverket fungerer da jeg har en annen maskin på. Så fint om du hadde delt løsningen din med meg;) mvh Coppernica Lenke til kommentar
Ole_Rygg Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Gikk på hjemmesiden til Acer (som produserte pcen) og fant driver. Da jeg hadde instalert virket det forsatt ikke, men da trykket jeg bare på knappen foran for og aktivere det trådløse nettverket. Og da virket det perfekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå