Juke Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Godt å se at TwiiK fikk svar på det han lurte på til slutt i allefall, selv om det ikke var mye hjelp å få her i forumet denne gangen. Forøvrig synes jeg forøvrig det er rart dersom de trådløse kontrollerne har nøyaktig samme responstid som de med ledning. Slik er det nemlig ikke med trådløse mus til PC - der lønner det seg tvert i mot å ha ledning sånn sett (forsinkelsen ved bruk av en gjennomsnittlig trådløs mus er riktignok ikke stor sammenliknet med en med ledning, så i hvor stor grad forskjellen evt er merkbar er en annen sak). Burde ikke det samme i så fall være tilfelle med de trådløse kontrollerne til Xbox 360? Lenke til kommentar
Lindros Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Godt å se at TwiiK fikk svar på det han lurte på til slutt i allefall, selv om det ikke var mye hjelp å få her i forumet denne gangen. Forøvrig synes jeg forøvrig det er rart dersom de trådløse kontrollerne har nøyaktig samme responstid som de med ledning. Slik er det nemlig ikke med trådløse mus til PC - der lønner det seg tvert i mot å ha ledning sånn sett (forsinkelsen ved bruk av en gjennomsnittlig trådløs mus er riktignok ikke stor sammenliknet med en med ledning, så i hvor stor grad forskjellen evt er merkbar er en annen sak). Burde ikke det samme i så fall være tilfelle med de trådløse kontrollerne til Xbox 360? 6813366[/snapback] De har ikke det. Ikke teknisk mulig.Bare mange som ser ut til å tro det. Forskjellen er ikke stor, men det er ALLTID bedre med ledning. Sånn er det bare. Sikkert ikke særlig merkbart for Ola og Kari men forskjellen er der. Sett en del som sier de merker forskjell mellom trådløs og ikke på 360 i andre forumer. Lenke til kommentar
Gaius_Marius Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Bryr meg egentlig ikke om dette lenger ettersom jeg er storfornøyd, men herregud, Marius, er du evneveik? Og Appleseed, hva faen? Har dine kontrollere flere uker batterilevetid for det har ikke de jeg så på. 25-30 timer er det jeg har fått med meg og det ser jeg for meg er minst 1-2 ganger per kontroll i uka, altså 16-32 ganger i mnden. 6813207[/snapback] Okey, jeg legger meg flat. Trodde du hadde et liv også jeg...beklager Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Bryr meg egentlig ikke om dette lenger ettersom jeg er storfornøyd, men herregud, Marius, er du evneveik? Og Appleseed, hva faen? Har dine kontrollere flere uker batterilevetid for det har ikke de jeg så på. 25-30 timer er det jeg har fått med meg og det ser jeg for meg er minst 1-2 ganger per kontroll i uka, altså 16-32 ganger i mnden. 6813207[/snapback] Herregud da skal du spille mye.. Når jeg kjøpte 360'n ved release så varte batteriene nesten 2 uker de før jeg måtte bytte første gangen. og da spillte jeg i all fritiden min. Trur jeg har ladet mine opplad bare batterier 7 ganger eller noe siden jeg kjøpte den på release. Hvordan klarer du og få 1-2 ganger i uka til og bli til 16-32 ganger i månden ? Endret 6. september 2006 av Handl3vogn Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 16-32 ganger i mnd? Jaha? Lenke til kommentar
Juke Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 16-32 ganger i mnd? Jaha? 6813601[/snapback] Han skriver 1-2 ganger per kontroll i uka, da blir det i verste fall: 2 ganger per kontroll * 4 kontroller * 4 uker i en måned = 32 ganger Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 16-32 ganger i mnd? Jaha? 6813601[/snapback] Han skriver 1-2 ganger per kontroll i uka, da blir det i verste fall: 2 ganger per kontroll * 4 kontroller * 4 uker i en måned = 32 ganger 6813622[/snapback] Kommer nok ikke til og skifte baterier mer en 1 gang i mnd. og det er ved utrolig mye spilling. og for og spare seg for batteri utgifter så er det vel egentlig bare og kjøpe play and charge kit eller kjøpe helt vanlige oppladbare batterier.. Lenke til kommentar
Lindros Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Var forøvrig hos Elkjøp i dag og så at trådløs kontroller kostet 499 og vanlige 299. Det er en forskjell på hele 200kr. Overraskende mye. Så skal man ha batterier og kanskje 2-3 play and charge greier. Blir for mye penger det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå