RBW Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 SanDisk er nå klare med en ny serie MP3-spillere. Spillerne er flashbaserte og byr blant annet på FM-radio. Les mer Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 ScanDiks er i hard vind fortiden.... Leste det her! Politaksjon på messa og greier Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 SanDisk for presidents! Jeg omtalte Sandisk e270 her: https://prisguiden.no/product.php?p...rReviewId=21733 Lenke til kommentar
frodegb Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Heia sandisk, jeg begynner å gå lei disse menneskene i dress som vil ha penger. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Heia sandisk, jeg begynner å gå lei disse menneskene i dress som vil ha penger. 6808789[/snapback] Tror du at Sandisk ledes av utopiske dingsenerder som mener at alle skal være snille med hverandre? Nei, de ledes nok av mennesker i dress som vil ha penger, de også. De har bare innsett at de må tjene penger på en annen måte enn å konkurrere med Apple på Apples premisser. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Synes sandisk lager gode produkter jeg, mer en jeg kan si om et annet overhypa trendselskap (les: apple). Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 hmm, det her høres ut som en grei sak, minnespor og greier. mangler bare støtte for mobilnettet og kamera jo nei seriøst, om prisen ikke blir for dum så kjøper jeg meg kansje en. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Synes sandisk lager gode produkter jeg, mer en jeg kan si om et annet overhypa trendselskap (les: apple). 6812801[/snapback] Har ikke sagt at Sandisk er dumme eller lager dårlige produkter. Vurderer selv en 2GB Sandisk spiller. Poenget mitt er at det er fryktelig naivt å tro at Sandisk lager billige mp3-spillere for å være snille. Det er utelukkende for å tjene penger, akkurat som alle andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå