Krankemot Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 pølse = brød, pølse, sprøstekt løk, rekesalat, rå løk, ketchup og den hot-dog dressingen de har på narvesen og lignende. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 uff uff Pølse med brød skal optimalt være: Chillipølse, brød, chilliketshup, sterk sterk sennep og sprøstekt løk. Yummy ^^ Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 spiser pølse både med og uten ketchup men liker ikke sennep.. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Litt sprøstekt jøk går greit Sprøstekt JØK? Viste ikke att det var mulig å få tak i Liker bedre salsa enn ketchup. Bacon-cheese grill med salsa og rå løk mmm! Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 (endret) -En bacongrillmeny tacc -Hva skal du ha på -Ikke'no -Ingen ting? Ikke ketchup eigang -Nei? -Sikker på at du ikke skal ha noe, hehe Liiiike morsomt hver gang Edit: meny seffern Endret 11. september 2006 av Best0 Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Vell, jeg synes ikke det er rart, personlig synes jeg sennepen er viktigs! Jeg bruker en tynn liten stripe ketchup og to fete jævla striper med sennep, den funker best Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Har så smått begynt å venne meg til ketchup. På pølser er det liksom... greit. Til pommes frites liker jeg det veldig godt. Før rørte jeg ikke ketchup i det hele tatt. Sennep kan jeg ikke huske å ha prøvd. Jeg har en liten fobi mot å teste nye ting på matområdet. Lenke til kommentar
soleil-noir Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg liker best pølser med tyttebærsyltetøy (og ketchup). Anbefales!! Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Baconpølse fra Esso/Shell med MASSE rå løk, litt ketchup og sennep. Kjempegodt. Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 langwiener med sylt agurk, potet salat, litt ketchup. men bare litt ketchup Lenke til kommentar
kalli Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Pølse med "pølsedigg" er godt! For de som ikke vet hva "pølsedigg" er så bør dere prøve det ut. Står vanligvis sammen med rekesalat og sånn i butikken. Liker egentlig det meste på pølsa. Men både ketskjup og sennep er et must. Gjerne litt sprøstekt løk også! oi... nå ble jeg sulten gitt.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå