mikaragua Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Spiser alltid pølser med ketsjup, gir en ekstra smak. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Tre striper sennep og en stripe ketchup, og stekt løk om tilgjengelig Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Eg liker heller ikke ketchup.. Bare sennep Så du er nok ikke den eneste.. 6808309[/snapback] Yay! Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Pølse med hot-dog dressing funker, ketsjup synes jeg er for dominerende i smak, dessuten smaker det ubehagelig. Vinneren i min verden er Hot-Dog dressing og sprøstekt løk Sennep har jeg enda ikke prøvd. 6807482[/snapback] HAR IKKE SMAKT SENNEP? oisann.. Første gang jeg har hørt noen sagt det! En ketchup som er sterk (tomat-chili eller noe sant), liker jeg veldig godt! Men da bør det også være en sterk sennep også! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Er i utgangspunktet ikkje spesielt glad i pølser, burgergrill derimot, det er kos. Uansett er tilbehøret potetsalat, ketchup, BBQ-saus, dressing og litt salat. Sennep smaker dritt og fy! Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Ja, liker ketchup på pølsa! Men best med sennep oppå å Åsså rekesalat under pølsa! Mmm! Blei litt sulten nå kan du si Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Må ha ketchup, men allerhelst ikke Idun. Altfor lite smak for min del. Sennep er også et must, helst litt grov og sterk. Lenke til kommentar
robot Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 ja jeg liker pølser med ketchup. men må ha på litt sennep og løk også. Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Pølse i brød med rekesalat, sprøstekt løk, hamburger dressing og ketchup. Best som finnes <3 Lenke til kommentar
ub1soft Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 nam? ikke frist meg Lenke til kommentar
chris Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg bruker ikke så ofte ketchup, da det inneholder så mye sukker. Lenke til kommentar
kokos Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Man må jo ha idun ketsjup på pølsa, en liten stripe sennep også. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Ingen som nevner Bergby's Sennep jo. Rart. Den er så deilig. Tre striper med Bergbys, en stripe ketchup og en stripe hot-dog dressing, med litt stekt løk. Digg! EDIT: Innlegg 50 havna i en tråd om pølser Endret 9. september 2006 av PureChaos Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Bergbys Sennep fortjener alle priser en sennep kan vinne. Vanvittig god. Kesjup på pølser er helt greit, men da må jeg ha sennep også. Det beste er kokt (altså varmet i vann) ostegrill i grovt brød med salsa og Bergbys sennep. KNALL! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Kjøpte engang ei flaske som det stod "Bergbys Sennep" på og jøye meg for et sjokk! Det var det verste griseriet av noe sennep jeg noensinne hadde smakt. Ei ufordragelig søtsuppe som ikke hadde noe annet til felles med sennep enn fargen. Fysj for noe dritt! At folk klarer å bruke dette svineriet er meg et mysterium på linje med Dr.Pepper. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Jeg foretrekker pølser med ketchup fra Heinz; da går det raskt fire pølser. Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Bergbys sennepen er jo den beste!=) Syns ikke den idun sennepen er noe! Den går ned, men det er ikke på langt nær så god som bergbysen!=) Grillpølse med rekesalat med 1 stripe ketchup å 2 striper bergbys og 1 stripe hotdog dressing! MMmm, det er så sinnsykt godt det=) Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Ostegrill /m chili på Smart Club Lenke til kommentar
applemania Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Man MÅ jo ha ketchup, sennep, stekt løk OG potetsalat på pølsen, noe annet er nytteløst. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Kvalitetspølser: Heinz Ketchup, Idun Sennep og PS Sprøstekt Løk. Wienerpølser: Masse ketchup for å dempe smaken av dårlige pølser :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå