Gå til innhold

Liker du pølser med ketsjup?


Gjest Yoshi

Anbefalte innlegg

Hei, jeg liker altså ikke pølser med ketsjup, men folk blir alltid like overrasket over dette. Sennep liker jeg, men altså ikke ketsjup.

 

Er jeg virkelig den eneste som ikke liker pølser med ketsjup? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nok et innlegg som gjør dette forumet til et slikt vell av kunskap...

 

Seffern må pøsa ha kæsjup!

 

Men rekesalat, nei fy f..n! Litt sprøstekt jøk går greit, kan til og med klinke til med litt rå løk av og til. Rollerburger derimot, den smaker som den ser ut. Ellers så er ikke sennep noe og satse på. Informativt? Ja, nei, vet ikke... er det riktig?

Lenke til kommentar
Nok et innlegg som gjør dette forumet til et slikt vell av kunskap...

 

Seffern må pøsa ha kæsjup!

 

Men rekesalat, nei fy f..n! Litt sprøstekt jøk går greit, kan til og med klinke til med litt rå løk av og til. Rollerburger derimot, den smaker som den ser ut. Ellers så er ikke sennep noe og satse på. Informativt? Ja, nei, vet ikke... er det riktig?

6807513[/snapback]

Ingen har hevdet at denne tråden er informativ eller at dens hensikt er å være det.

 

Postet i OT-baren først (for det er jo der liknende diskusjoner har vært før), men ble henvist hit.

Lenke til kommentar
Ingenting på pølsa er best da :)

6807653[/snapback]

 

Tørt :no:

6807746[/snapback]

Spørs jo helt hva slags pølse du spiser! Man skal da ikke ødelegge en nyyydelig chiliostepølse fra ditt lokale pølsemakeri med ketchup som tar helt over og dominerer smaken. Skikkelig gode pølser skal jo være saftige, og blir derfor ikke tørre uten ketchup. Touché!

 

Edit: Leifer

Endret av Øssa
Lenke til kommentar
Hei, jeg liker altså ikke pølser med ketsjup, men folk blir alltid like overrasket over dette. Sennep liker jeg, men altså ikke ketsjup.

 

Er jeg virkelig den eneste som ikke liker pølser med ketsjup? :dontgetit:

6807314[/snapback]

 

 

Eg liker heller ikke ketchup.. Bare sennep :) Så du er nok ikke den eneste.. :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...