Gjest Yoshi Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hei, jeg liker altså ikke pølser med ketsjup, men folk blir alltid like overrasket over dette. Sennep liker jeg, men altså ikke ketsjup. Er jeg virkelig den eneste som ikke liker pølser med ketsjup? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Ketchup smaker greit nok, men det er sennepen som er viktigst, og jo sterkere jo bedre. Endret 5. september 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Pølse med hot-dog dressing funker, ketsjup synes jeg er for dominerende i smak, dessuten smaker det ubehagelig. Vinneren i min verden er Hot-Dog dressing og sprøstekt løk Sennep har jeg enda ikke prøvd. Lenke til kommentar
............... Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Må nesten ha ketsjup jeg. Men orker ikke med bare ketsjup. Sleng på noe rekesalat osv, så blir den genial. Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Det spørs om det er grillpølser eller wienerpølser. Grillpølsene er best med ketchup og rekesalat. Glem sennepen når man har rekesalat Wienerpølsene kaster man i søpla. Uspiselig mat! Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Nok et innlegg som gjør dette forumet til et slikt vell av kunskap... Seffern må pøsa ha kæsjup! Men rekesalat, nei fy f..n! Litt sprøstekt jøk går greit, kan til og med klinke til med litt rå løk av og til. Rollerburger derimot, den smaker som den ser ut. Ellers så er ikke sennep noe og satse på. Informativt? Ja, nei, vet ikke... er det riktig? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Pølse med ketsjup er godt det ja. Men pølse med majones går også ned. Men sennep liker jeg ikke. Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Eneste jeg har på pølser er Ketchup. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Nok et innlegg som gjør dette forumet til et slikt vell av kunskap... Seffern må pøsa ha kæsjup! Men rekesalat, nei fy f..n! Litt sprøstekt jøk går greit, kan til og med klinke til med litt rå løk av og til. Rollerburger derimot, den smaker som den ser ut. Ellers så er ikke sennep noe og satse på. Informativt? Ja, nei, vet ikke... er det riktig? 6807513[/snapback] Ingen har hevdet at denne tråden er informativ eller at dens hensikt er å være det. Postet i OT-baren først (for det er jo der liknende diskusjoner har vært før), men ble henvist hit. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Ketsjup og Sennep.. Ja takk Gjerne en god dressing også Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Ketchup på pølser er et must. go ketchup! Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Er best med en ordentlig ketchup, Heinz for eksempel. Men kan glatt spise pølse uten, men må ha sennep ja. Lenke til kommentar
roht Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Ingenting på pølsa er best da Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Ingenting på pølsa er best da 6807653[/snapback] Tørt Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Ketsjup hører med, men hvis jeg *måtte* velge bare en av ketsjup eller sennep så hadde nok valget falt på sennep Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Ingenting på pølsa er best da 6807653[/snapback] Tørt 6807746[/snapback] Spørs jo helt hva slags pølse du spiser! Man skal da ikke ødelegge en nyyydelig chiliostepølse fra ditt lokale pølsemakeri med ketchup som tar helt over og dominerer smaken. Skikkelig gode pølser skal jo være saftige, og blir derfor ikke tørre uten ketchup. Touché! Edit: Leifer Endret 5. september 2006 av Øssa Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hva med en poll for denne tråden? Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Ketsjup i det hele og store er ikke godt... Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Ketchup smaker greit nok, men det er sennepen som er viktigst, og jo sterkere jo bedre. 6807469[/snapback] hos meg er det Ketchupen som er det viktigste Lenke til kommentar
ejeger Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hei, jeg liker altså ikke pølser med ketsjup, men folk blir alltid like overrasket over dette. Sennep liker jeg, men altså ikke ketsjup. Er jeg virkelig den eneste som ikke liker pølser med ketsjup? 6807314[/snapback] Eg liker heller ikke ketchup.. Bare sennep Så du er nok ikke den eneste.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå