Gjest Slettet+987123 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Topic sier mest, men er det fyskisk mulig? eller blir det mye rart man må gjøre/programmer, knapper osv som ikke funker..? Jeg har en iBook G4, som mutter syns ser ganske bra ut i forhold til de stygge vanelige pc´ne.. og hun skønner ikke stort av XP, og INGENTING av Mac OsX ; p kos og klem ! Lenke til kommentar
mcbanan Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hadde du hatt intel mac hadde det vært mulig, men du har powerpc prosessor, så da er det nok ikke mulig nei. Lenke til kommentar
St. Anders Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Går og kjøre windows gjennom virutal pc, men det er ikke det du er ute etter da dette kjører gjennom mac os, vil anbefale deg og prøve og lære mutter´n din litt om os-et. Da mac faktisk ofte er lettere når en først ser litt på det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123 Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 aha! Takk for svar! Får prøve på det da; ) kos Lenke til kommentar
wil Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 En liten ting jeg lurte litt på når jeg leste det her. Du skriver at Mora di ikke skjønner stort av XP og hun skjønner ingenting av Mac. Hvorfor i all verden skal du installere XP på Mac`en da? Blir XP mye lettere om man kjører den på Mac? Tror du mora di vil forstå mer om du installerer XP på Mac`en? Enten får du lære ho litt om XP eller så får du lære henne litt OSX. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 @wil: Det står jo i klartekst at mora synes en hvit mac var penere enn et svart dråg av ei wintel-maskin. Trådstarter sier ingenting om at Windows blir enklere på en mac, men mora vil vel ha ei fin maskin Når det er sagt så er det håpløst å skulle kjøre Windows virtuellt til dagligdagse oppgaver. Det vil mest sannsynlig gå treigt og være uutholdelig å jobbe med. Lær heller mora di å trykke på "Internetikonet", "epostikonet" og "tekstbehandlingsikonet" i OSX, for det er vel gjerne det ho bruker maskina til. Programmene oppfører seg jo stort sett likt uavhengig av operativsystem. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Har lett lenge etter dette, har ikke lyst til å betale 2000 kr. for Virtual PC, noen som hvet noe? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Har lett lenge etter dette, har ikke lyst til å betale 2000 kr. for Virtual PC, noen som hvet noe? 6937528[/snapback] Har du intelprosessor i macen din så kan du laste ned betaversjon av Bootcamp gratis her. Har du de gamle maskinene finnes det ingen fullgode alternativer. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Har du intelprosessor i macen din så kan du laste ned betaversjon av Bootcamp gratis 6937724[/snapback] Trådstartar har ikkje Intel CPU, sidan det er ein iBook G4. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Har du intelprosessor i macen din så kan du laste ned betaversjon av Bootcamp gratis 6937724[/snapback] Trådstartar har ikkje Intel CPU, sidan det er ein iBook G4. 6938723[/snapback] JanFr jeg quotet. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Litt for rask i svingen der, ja. Trudde han var trådstartar. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Blir dette som å voldta mac OS? Jeg liker mac OS'et på pcen, men det er enkelte ting jeg gjerne skulle ha kunne kjørt i windows *host .exe filer* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Sd1ovHiU Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Prøver meg på denne tråden. Har et spørsmål. Hvorfor får jeg ikke Microsoft Virtual PC for Mac på min Mac? Har lest at det har problemer med mac med intel prosessor. Noen som har en løsning på dette? Jeg har fått installert programmet, men når jeg skal starte det vil det ikke starte. Noen forslag? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Det er da ingen grunn til å bruke Virtual PC på Intel-maskiner? Kjør heller Boot Camp, VMWare eller Parallels. Virtual PC er ekstremt tregt og svært lite funksjonelt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Sd1ovHiU Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Det er da ingen grunn til å bruke Virtual PC på Intel-maskiner? Kjør heller Boot Camp, VMWare eller Parallels. Virtual PC er ekstremt tregt og svært lite funksjonelt. Hvor mye koster de andre? Vet om bootcamp, men vet lite om de andre. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Det er da ingen grunn til å bruke Virtual PC på Intel-maskiner? Kjør heller Boot Camp, VMWare eller Parallels. Virtual PC er ekstremt tregt og svært lite funksjonelt. Hvor mye koster de andre? Vet om bootcamp, men vet lite om de andre. Det er bare å søke dem opp, ingen grunn for at andre skal søke opp lenkene for deg. Et annet gratis alternativ er Virtual Box fra Oracle. Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Vil dette si at det går an å kjøre ren Windows på en nyere Unibody? Jeg liker stilen på de bærbare pc-ene, men hater OS'et. Jeg skulle gjerne installert Windows 7 direkte og bare kjørt det. Men er det noe som ikke vil funke da? Hvordan går det med spill og sånt? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Går fint å kjøre «ren Windows» med BootCamp. Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Takk! Går det an å avinstallere Mac helt, eller må det fortsatt ligge der? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Du kan avinstallere Mac OS, men det er mer styr enn moro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå