mikaragua Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Eneste frukten jeg liker er banan, tror jeg. Eple går ned, men ... Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Må vere Eple, Banan og druer for det meste tror jeg. Vannmelon er også veldig godt! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Banan ^^ og jordbær Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Banan ^^ og jordbær 6808517[/snapback] Beste frukten må vel være vannmelon og banan. Tror jeg. Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Druer og appelsin FTW! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Elsker: Banan, Grønne saftige epler og druer Lenke til kommentar
JonH Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Ananas Banan Epler, gjerne syrlige Kumquat (til dessert/kaker) Lime (bruker heller presset lime enn sitron) Mango Pitahaya (gule er desidert best - og søtest) Sharon (prøv denne i en salat til grillmaten!) Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Sjeldent jeg spiser frukt, men de gangene jeg spiser frukt så er det kiwi og druer. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Banan. Ananas. Druer. Appelsin. Epler. Nektarin. Likar nesten all frukt! Lenke til kommentar
Ejrik Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 -Fersk ananas -Pære - banan!<3 Frukt er godt Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Hva er galt med emnetittel oysfaerg ? Jeg spiser ananas istedet for godteri på lørdager, så take a wild guess. Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 Ja det lurte jeg også på, men men. skifta litt på den. Uansett hvordan kunne jeg glemme Vannmelon Det er skikkelig godt. Spesiellt når den er fast og fin i kjøttet. Nam! Men synd det er sånn griseri å spise det. Lenke til kommentar
pregra Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Appelsin og Banan deler førsteplassen... Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Sharong (spelling?) og vannmelon står høyest på lista her. Lenke til kommentar
oddity Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Må vere Eple, Banan og druer for det meste tror jeg. Vannmelon er også veldig godt! 6808471[/snapback] Eple sa'n, så bannan.. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Vannmelon er favoritten, Deretter grønne druer. Druene må være litt sprø. Lenke til kommentar
robot Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Eple er favoritt frukten min. Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 1. Pasjonsfrukt 2. Pakistansk mango (ikke de rødgrønne brasilianske tullemangoene) 3. Ananas 4. Fersken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå