Hedgehog1337 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hei =) Jeg går service elektroniker vk2 og jeg har fått en lekse som jeg ska bli ferdig med til i morra. Leksa var slik: Teknisk forskrift om linjenett... Jeg skal skrive litt om forskriftene innen dette området (svak strøm). Jeg har leita og leita men finner ingenting om dette =/ Noen som har noen forskrifter som de vil dele med meg? hadde vært fint :S Mvh Glenn§ Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Har dere ikke egen bok med forskrifter da? Mener å huske jeg hadde det når jeg gikk elektro. Eller så tok jeg ett kjapt google søk Kanskje no her? Lenke til kommentar
Hedgehog1337 Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 hm jo, men den boka tror jeg ikke støtter det jeg leter etter =/ .. men takk for søket ehhe. får se hva jeg får til takk =) Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 hm jo, men den boka tror jeg ikke støtter det jeg leter etter =/ .. men takk for søket ehhe. får se hva jeg får til takk =) 6807223[/snapback] Burde jo være en eller annen bok med forskrifter for akkurat det du driver med, for det er jo forskrifter innenfor alt, værtfall når det kommer til elektro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå