Fruktkake Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Hei! Jeg har et ganske irriterende problem her. For å sitere bloggen min: Nå er jeg ganske frustrert. Jeg er ganske sikker på at alle som leser denne bloggen bruker en alternativ nettleser fra Internet Explorer. Likevel, siden ser helt for jævlig ut i Internet Explorer. Menyen ligger under inleggene, veldig kjedelig. Noe må gjøres. Jeg prøver meg fram med forskjellige plugins, men den ene ødelegger hele bloggen og den andre ordner ingenting. Jeg har krysset av at den skal validere hvert inlegg som jeg poster. Altså, så lenge det er mer enn 2 poster på siden, vil IE vise menyen under postene. Problemet er med standard, og Emire temaet. Ikke det gamle WordPress temaet, som er grått og hvitt. Bloggen ligger her. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Endret 5. september 2006 av Tabero Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Ah, feilpost. *Selvrapportert*. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Feilpostet, flyttes til Web-design, HTML, og CSS, fra Nett tjenester. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Min bror hadde samme problem med sin blogg. Det som jeg oppdaget var feil, var at det sannsynlig var noe krøll med "more"-funksjonen ("les resten av innlegget"- funksjonen). Jeg kopierte innleggene til en testblogg jeg har, og fant hvilket innlegg som skapte krøll. Så klippet og limte jeg et nytt innlegg. Du kan også sjekke om eventuelle bilder er for brede. Håper du forstod. Linken til bloggen din fungere ikke forresten. http://sitronbloggen.net/ Edit; Ser nå at du ikke bruker "more" funksjonen, men som sagt jeg vet ikke om det var akkurat det som gjorde det. Du kan jo teste ved å velge "kladd" istedet for publiser på noen av innleggene du har lagt inn etter problemet oppstod. Men er langt unna noen ekspert på dette området, men det var iallefall det som var problemet med den bloggen. Endret 5. september 2006 av awesnes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå