Gå til innhold

Til dere som er glad i trance

Myrsnipa

Anbefalte innlegg

Er det flere her som liker god Trance? Savner likesinnede, så det er alltid så kjekt å høre fra fler som setter pris på denne typen musikk.

Dette er ikke en tråd hvor folk kritiserer musikken. Det er overhodet ikke interessant

Hvilke artister liker du best?

Vært på noen konserter ol.

Er trance noe du har likt hele tiden, eller fått øynene mer opp for etterhvert?

Kjenner du mange/har venner som liker samme musikk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Æsj da, jeg bladde meg litt nedover og fant ikke noe, så jeg tok sjangsen på å skrive et egent tema. (de jeg så, så ut som de var ute etter sangforslag) :ermm: Men dere kan jo svare på de spørsmålene jeg skrev selv om håper jeg. :) Bare slett denne hvis dere syns de to trådene er for like.

Endret av Myrsnipa
Lenke til kommentar

Jeg hører på trance. Den ultimate favorittartisten og forbilde innen trance er Armin van Buuren fra Nederland. Han er en himla god producer og DJ og han virker som en kjernekar av dimensjoner som har bena godt plantet på jorden. Andre artister jeg hører mye på er Gabriel & Dresden, Alphazone, Ferry Corsten, Above & Beyond, Tiësto, DJ Scot Project, DJ Shah, Zany, DuMonde, Flutlicht, Filo & Peri, Fred Baker, Gouryella, Hallucinogen, Infected Mushroom, Hemstock & Jennings, Jose Amnesia, G&M Project, Kyau vs. Albert, Solar Stone, Solid Globe, Marcel Woods, Mark Otten, Mike Koglin, Niklas Harding, Nu NRG, Oceanlab, Orkidea, Paul van Dyk, Rank 1, Signum, Ron van den Beuken, Ronski Speed, Sean Tyas, Shpongle, The Thrillseekers, Vincent De Moor, Yoji Biomehanika og Whiteroom. Trance har jeg likt siden jeg var ca. 7 år gammel og har greid å "konvertere" en del av vennene mine til å høre på trance. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...