MaestroN Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hei. Jeg har fått i oppdrag av min bror å fikse hans Packard Bell laptop. Når man logger seg inn i Windows så kommer det opp en blåskjerm i 0,5sek også restarter den. Det samme skjer om jeg starter den opp i sikkermodus. Sitter nå og tester om jeg kan fikse den med Hiren`s bootcd. Men har ikke testet den før så har ikke kommet noe stort lenger. Noen tips? Laptopen er en Packard Bell EayNote r7755 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hei! Jeg kjenner ikke til den cden, men du kan forsøke Ultimate Boot CD. Fra den kan du blant annet kjøre diagnoseprogram og virussøk. Men jeg tror nok det må kjøres reparasjon av Windows eller formatére. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
MaestroN Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Hei! Jeg kjenner ikke til den cden, men du kan forsøke Ultimate Boot CD. Fra den kan du blant annet kjøre diagnoseprogram og virussøk. Men jeg tror nok det må kjøres reparasjon av Windows eller formatére. Hilsen, efikkan. 6810738[/snapback] Takk for svar. Skal teste med den cd`en også.. Men litt plagsomt å motte formatere p.g.a ein liten feil da. Er vel en eller annen system eller driverfil som kødder det til for meg tenker eg.. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Du kan også forsøke gjenoppretting av systeminnstillinger fra oppstartsmenyen til Windows( F8 under oppstart) om du ikke har prøvd det. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå