Blackster Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg har et lite problem med pc'en for tiden..veldig ofte går CPU i 100% jeg har gått igjennom registret, og sett igjennom prosessene, og det er Live messenger som ser ut til å være årsaken. i oppgavebehandling så ser jeg ingenting gærnt, men i Daphne, ser jeg at det er en prosess som går som heter <Zombie> den ligger i msnmsgr.exe..... er det noen som har vært borti dette tidligere.. skal ta en formatering snart..men lurer på om dette er grunnen?? et annet spm, var om jeg kunne legge en ghost image på en ekstern harddisk, og hvordan kan jeg evt kjøre dette imaget etter en formatering?? takk for all hjelp Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Merker og at live messenger sluker alt av cpu til tider. Men lasta ned ein nyare versjon for eit par dager sida og etter det har ingenting skjedd. Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Har du prøvd en full reinstall av Live messenger? Kan hende det hjelper! Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Visst du har MSN liggande nede på startlinja, ikkje med klokka men bere "lagt ned", so hjelp det å stenge dei vindua Etterpå slukar ikkje Live Messenger Cpu. Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Har du prøvd en full reinstall av Live messenger?Kan hende det hjelper! 6810432[/snapback] Har prøvd...ser ut til å gå for formatering her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå