skinnpenal Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hei! Jeg skal selge skjermen min, er det noen her som har noen formening om hva jeg kan ta for en LaCie Photon Vision II 20" LCD-skjerm? Det er denne det er snakk om: http://www.deal.no/produkt.cfm?id=86497&sb=16&lb=0 Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Ville ikke betalt mer enn maks 2000 for den.. Lenke til kommentar
skinnpenal Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Ville ikke betalt mer enn maks 2000 for den.. 6806885[/snapback] Aiaiai.. så lite? Og den som er så god edit: Jeg ser at for 2000 får man noen av disse billig-lcd'ene rundt omkring, men panelene på disse har ganske dårlig kvalitet og ikke minst levetid sammenlignet med denne skjermen, slik jeg har forstått det. den har jo også en roterbar funksjon slik at den er perfekt til å jobbe med arbeider i portrett / stående format. Men dette er kanskje kvaliteter som betyr mer for profesjonelle enn for spill-entusiaster (regner med at 16ms ikke er helt topp for det bl.a.) Takk for innspillet ihvertfall Jeg får prøve meg på å få en litt høyere sum, eventuelt får jeg beholde den. Endret 5. september 2006 av skinnpenal Lenke til kommentar
Blodpudding Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Tips: Prøv å selg den på foto.no, der er det nok mange som er ute etter en god skjerm til bildebehandling, tror nok du kan få 3000-3500 kr for den, kanskje til og med mer hvis du er heldig. Lenke til kommentar
skinnpenal Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Tips: Prøv å selg den på foto.no, der er det nok mange som er ute etter en god skjerm til bildebehandling, tror nok du kan få 3000-3500 kr for den, kanskje til og med mer hvis du er heldig. 6807144[/snapback] Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå