Brian Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 hei fikk lånt et lydkort av noen her som jeg skulle teste. Men etter at jeg hadde kobla det opp og installert det, så vil det ikke komme noe lyd ut av det. Kommer bare en slags svak susing når jeg guffer opp lyden. Men hvis jeg derimot kobler på det integrerte lydkortet så virker lyden. Prøvde også å slå av det integerte lydkortet i håp om at det da måtte gå over til lydkortet, men neida. Hva er det som skjer? Lenke til kommentar
Blue_D Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 hei fikk lånt et lydkort av noen her som jeg skulle teste. Men etter at jeg hadde kobla det opp og installert det, så vil det ikke komme noe lyd ut av det. Kommer bare en slags svak susing når jeg guffer opp lyden. Men hvis jeg derimot kobler på det integrerte lydkortet så virker lyden. Prøvde også å slå av det integerte lydkortet i håp om at det da måtte gå over til lydkortet, men neida. Hva er det som skjer? 6806661[/snapback] Installer driver på nytt, sjekk om kortet sitter godt nok i pci sporet. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 har innstallert driver på nytt to ganger nå, tror det skal sitte godt nok nedi sporet siden maskina finner enheten, og det er ingen problemer. merkelig. Lenke til kommentar
meankanin Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 hvor slo du av det gamle lydkortet? i bios? du har vært i Control Panel -> Sounds and Audio Devices -> Audio og valgt det nye lydkortet som default device for sound playback? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 hvor slo du av det gamle lydkortet? i bios? du har vært i Control Panel -> Sounds and Audio Devices -> Audio og valgt det nye lydkortet som default device for sound playback? 6806771[/snapback] deaktiverte den i enhetsbehandling. Men da kom det ikke noe lyd i det hele tatt. Gikk inn på dit du sa, og der var lydkortet standard på alt. Likevel kommer det ikke noe lyd når jeg kobler til lydkortet, men hvis jeg kobler til det integrerte lydkortet kommer det lyd. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Deakriver det i bois.da skal det fungere... Lenke til kommentar
Brian Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Deakriver det i bois.da skal det fungere... 6806861[/snapback] takker, funka nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå