Vod kaNockers Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Da har jeg bestilt meg en ny kølle Exel Master 2.3 101 med det nye bossy bladet. Håper den blir bra å spille med. Lenke til kommentar
LederTIBK Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Siden de er proffe kan det ergo ikke være noe for meg.. Oppførsel? Jeg deltok på en fotballtrening en gang for lenge siden, men der tar de ikke godt imot nybegynnere vil jeg si... Og, jeg er avhengig av folk som kan oppføre seg og respektere andre, siden jeg har blitt en god del ertet på kanten til mobbet en del. [snip] 7498876[/snapback] Hallo! Jeg tror nok at det ErlendRU mener når han sier at vi (Tønsberg Innebandy Klubb) er "proffe", er at vi trener systematisk mot kamp og tar vare på spillerne. Vi har alt fra nybegynnere til folk som har spilt i serie. Alle som vil er med på kampene og vi "topper" ikke laget! Sjekk ut www.TonsbergIBK.com for treningstider hvis du er interessert og ring hvis du vil. Jeg tar gjerne en prat om hvordan vi driver laget... Frem til nå har vi spilt med to rekker på kampene, men vi jobber mot å kunne spille med tre rekker! PS: Erlend, synes du hjemmesidene gir bedre info nå? Hva mener du mangler? Endret 14. januar 2007 av LederTIBK Lenke til kommentar
Mykla Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg har spilt en del innebandy og synes det er ganske morsomt men jeg tror jeg holder meg til fotball jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå