aspstein Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Kanskje vi skulle hatt den beste facten om Jarmo på en skjorte og. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jepp, vi kan få han til å lage en poll for å stemme frem den beste Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Kan vi ikke lage en sånn side, der folk kan bestille "Jarmo Gear" da. Sånn side som gjør til at vi får prosenter av kjøpssummen ? Finnes da sånt. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Kan vi ikke lage en sånn side, der folk kan bestille "Jarmo Gear" da. Sånn side som gjør til at vi får prosenter av kjøpssummen ? Finnes da sånt. 6812689[/snapback] Den er her Vi kan legge til penger på produktene som går til oss men det synst jeg ikke vi burde gjøre, dette er jo bare gøy da: Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Jo, for vi må kjøpe www.jarmo.no Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jo, for vi må kjøpe www.jarmo.no 6812708[/snapback] Haha ^^ Vi kan ha jarmo.com for skal vi ha .no domene må vi ha et organisasjonsnummer Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Okei, han som lager den beste jarmo fakten. Skal få en jarmo t skjorte men fakten på! Her skal vi ha konkuranse Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Okei, han som lager den beste jarmo fakten. Skal få en jarmo t skjorte men fakten på! Her skal vi ha konkuranse 6812720[/snapback] Genialt, dette kan bli store greier Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Så reglene blir slik. Alle får nomminere EN av sine Jarmo Fakta. Avstemningen skal vare i 48timer Vinneren får en Jarmo Tskjorte men sin Jarmo Fakta. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jo, for vi må kjøpe www.jarmo.no 6812708[/snapback] Haha ^^ Vi kan ha jarmo.com for skal vi ha .no domene må vi ha et organisasjonsnummer 6812713[/snapback] Det kan da ikke være så vanskelig. Må da være flere som har det. Blant annet jeg... Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Det kan da ikke være så vanskelig.Må da være flere som har det. Blant annet jeg... 6812734[/snapback] Er vel mulig ja men er det ikke mye papirarbeid og slikt da? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Jeg kan godt skaffe domenenavn. Jarmo.com/.net/.org er allerede tatt, men hva med jarmofacts.com/.net/.org? Men hvis det absolutt skal være .no-suffiks så er jeg nok ikke til stor hjelp. Endret 6. september 2006 av Kadmium Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jarmo = Steven Seagal Online v2.0 Jarmo > Chuck Norris Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Hvem i fankern har reservert www.jarmo.com/.org/.net Det er bare en jarmo, vår jarmo Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jarmo var trolig den første byen på jorden, i følge jarmo.com. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hvem i fankern har reservert www.jarmo.com/.org/.net Det er bare en jarmo, vår jarmo 6812821[/snapback] For fanken, for noe tull! kanskje vi må ha www.jarmofacts.com da Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jarmo var trolig den første byen på jorden, i følge jarmo.com. 6812838[/snapback] Jepp! jarmo er gammel.. Hadde min første forum der.... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Hva mener wikipedia om saken ? http://en.wikipedia.org/wiki/Jarmo Pent Jarmo De har oppkalt en by etter deg Endret 6. september 2006 av Neppe Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Da har jeg bestilt en stk string til madamen med påtrykk "Jarmo!" Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hva mener wikipedia om saken ?http://en.wikipedia.org/wiki/Jarmo Pent Jarmo De har oppkalt en by etter deg 6812921[/snapback] Jepp! De aller fleste får en gate eller vei oppkalt etter seg men jarmo slår dem galant @oysfaerg :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå