ghstoe Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Er det noen som kan gi meg tips på hvordan lage søk i egne sider? Hadde håpet at det var så enkelt å bruke keyword og ett eller annet magisk ord i action="", men så enkelt er det vel ikke?? Lenke til kommentar
PHPdude Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Det enkleste er å integrere Google i siden din. Søk på google så finner du nok info Lenke til kommentar
ghstoe Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Vel, jeg hadde jo håpet og slippe å blande google inn i søket på siden. Finnes det ikke andre måter, eller er det ekstremt vanskelig? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Vel, du kan jo alltids se om du finner noe Her! Lenke til kommentar
primula Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Vel, jeg hadde jo håpet og slippe å blande google inn i søket på siden. Finnes det ikke andre måter, eller er det ekstremt vanskelig? 6807383[/snapback] Det kommer jo an på om du bruker en Database til å lagre data i. Tror ikke en får til å ha en søkefunksjon uten at det er en database å søke i. Dersom du bruker publiseringsverktøy er det sikkert enkelt! å fikse. Dersom det verktøyet du bruker ikke støtter søkefunskjon kan du jo alltids migrere til noen som gjør det. Dersom du bruker statiske sider, rene html sider så er det vel bare Google og sesam og de som fikser det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå