Christian86 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Skal selge min 1,5 år gamle D70, og uten linse får jeg 4000 kr for den,ekstra batteri,1gb apacer kort og superforsikring. Noen som har meninger om det? Lenke til kommentar
SNratio Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg synes det virker greit, saklig pris i mine øyne. Jeg ville nok ikke gitt mye mer sjøl Og om ca ett år blir det brukte D80'er å få.. Lenke til kommentar
engekri Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Husk å sjekke om det går an å "selge" superforsikringen. Så du ikke går på en bommert der. Lenke til kommentar
Sportsfanthomas Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Dette var en kjempepris ! Så et tilbud i Storgata på Lillehammer i dag, der de selger splitter nye D70s for 5995 ( Hus ). Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Ultra bra pris, selg med en gang sier da jeg! Hvilket kamera skal du kjøpe nå da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå