Mortis360 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hei Er iferd med å kjøpe vannkjøling i disse tider. Men lurer veldig på hvordan jeg skal få plass til en dual radiator i kabinettet mitt. Er dette settet jeg kikker på sammen med denne som GPU kjøler. Hvordan skal jeg få plassert radiatoren? Og trenger jeg noe mer enn det som følger med i de to kittene? ~ Medion Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 *Bump* Fjortentegn! ~ Medion Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Får hjelpe deg litt på vei da.. Vanskelig er det for oss som ikke har kabinettet ditt å vite om det er plass. Men kjøper du single rad, er det nok enklere å plassere denne enn en dual radiator. Du kan jo såklart sage hull i bunn for dual radiator. Velg selv. Jeg tipper single radiatorene får plass foran ved diskene, og bak. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 tror man får plass til dual på golvet. Du må kansje ha andre nippler til gpu-blokka som passer til resten. -Haakie Lenke til kommentar
SpxinXeh Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Du kan jo eventuellet montere raddisen på baksiden av kabinettet, eller i gulvet, front...men dette er jo smak og behag. Eller hvor enn du har plass til en, min dual er på baksiden av mitt Kandalf tower Swiftech FTW Lenke til kommentar
ricksen Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Jeg har akkuratt putta vann kjøling i det samme kabinettet, og det var en del pes. Hadde håpet at det var plass til dual radiatoren på gulvet av kabinettet, men desverre er HD'ene i veien. Jeg valgte å sette radiatoren i døra til kabinettet, men tror det også skulle være plass til den i toppen. En annen mulighet ville vært å flyttet hardiskene til 5,25 brønnene, som ville gi plass til radiatoren på gulvet. Hvis du har litt skills til å kutte metall og sånn tror jeg du skulle klare å få det til, men hvis du ikke kan sånt eller kjenner noen som kan det, ville jeg heller valgt en single radiator. edit: leifs Endret 6. september 2006 av ricksen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå