perottol Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hei, har skrevet et forokompendium (se signaturen min) i Word. Har nå et prosjekt på å få litt bilder inn i det, og i samma slengen tenkte jeg å redesigne hele dokumentet så det ser litt proffere ut. Noen som har tips og erfaringer til programmer som det er greit å lage dokumenter med? Gjerne noe gratis. Lenke til kommentar
perottol Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Hm... Fant dette: http://www.scribus.net/. Noen som har erfaringer med dette? Lenke til kommentar
perottol Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 Hm... Ser ikke ut til at jeg får importert word-dokumenter her, men det skal gå an å importere OpenOffice.org dokumenter. Er det noen her med OpenOffoce som kunne ha importert et word-dokument for meg? Da kanskje jeg får til å importere det i Scribus. Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Kan du ikke lagre til et mer fornuftig format fra Word? RTF, eller noe? Eller har du brukt noe formateringer som bare er mulig med Word-dokumenter? Lenke til kommentar
engekri Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Hva med en prøveversjon av Adobe Pagemaker? eller Macromedia Pagemaker eller hvem søren som lager det programmet for riden? Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg trodde Adobe droppet Pagemaker, så det er vel strengt tatt ingen som lager det for tiden. Men en kan vel kanskje fortsatt laste ned prøveversjon... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hva med å heller prøve å lage den i InDesign.. Kan virke litt stort til å begynne med, men det er sinnsykt digg når du først kommer deg inn i det.. Lenke til kommentar
perottol Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Jepp, og prisen på InDesign er stor den og... Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Jepp, og prisen på InDesign er stor den og... 6840731[/snapback] ...men trail-versjonen er gratis...så lenge den varer da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå