Stor Oddnoga Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Lord Swag skrev "EDIT: Dette gjelder telefoner både med og uten NetCom branding."Det finnes ikke 6280 med NetCom branding. Det finnes NetCom-låste, men operatørlåsen har ingenting med branding å gjøre. -snubbel 6878999[/snapback] Okay. Har bare solgt disse med aldri prøvd en. Regnet med at NetCom hadde proppet de med noe dritt som de vanligvis pleier å gjøre. Takk for rettelsen. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Nokia 6280 var ikke et godt nok produkt, helt klart. En god tanke, men som mange andre telefoner et hasteprodukt. Det er vel også derfor Nokia kommer med 6288 nå snart. Som en rettelse på 6280. Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Hva mener dere med "branding"? Min 6280 har vært inne to ganger. Andre gangen ble jeg lovet ny "innmat", ettersom nokia visstnok har innrømemt feil på en "chip" de har brukt, som de hadde fått fra en underleverandør. Vel, jeg fikk tilbake mobilen, men nektet å ta den imot. Greit "innmaten" var bytta, men den var slettes ikke ny. Ramma rundt var sprukket, og den hadde tydeligvis vært i bakken. Ene hjørnet var trykka inn. Butikken la seg flate, ringte Nokia mens jeg ventet, og nå ble jeg lovet fabrikkny innmat. Så, min 6280 er vel egentlig inne for 3. gang. Går det ikke bra denne gangen, hever jeg kjøpet/bytter til annen modell. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg trodde også disse problemene var over, men nå har flere jeg kjenner/vet om som kjøpte den nylig fått masse problemer med den, de er ubranded alle sammen. Helt latterlig at Nokia ikke har greid å fikse problemene etter et halvt år! Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Spør igjen jeg. Hva mener dere med "branding"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå