Isbilen Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 er det bare meg som synes det er unyttig med overklokking.. ustabilt så lenge det ikke kan holde en "super ytelse" (som oftest bare er et par prosent bedre enn før det ble klokket) over lang tid så er det ikke vits jeg vil heller ha en stabil pc som yter bra enn en ustabil som yter max. 6806415[/snapback] Dragracing er også unyttig, men det er artig for de som driver med det. En blodtrimma Top Fuel-bil hadde sikkert fått motorras etter noen få mil i vanlig bruk, og motorene totaloverhales mellom hvert eneste løp. Husk at cutting edge-eksperimenter har en tendens til av og til å avstedkomme produkter som kommer sluttbrukeren til gode. Det kan jo hende at en av ekstremklokkerne plutselig oppdager noe som revolusjonerer hele kjøleteknologien ... Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 noe jeg syntes er mer spendene er gode resultater med systemer som ikke er så dyre. uansett VELDIG bra resultat Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 kjellthore: Er 3,73GHz på luft med E6300 og P5B "vanilla" bra nok for deg? Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Supert Overklokk:thumbup: keep up the good work bra d finnes slik som deg her... he he ang klokking: Jeg kjøpte min opty146 for ca 1000spenn, og har like god ytelse som en fx57.... men til en brøkdel av prisen og stabil som F.... Klokking kan være "matnyttig" også Mvh amdme Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Helt utrolig genialt bra overklokking, enorm Kudos til Overklokk! Med disse rekordene så må han være sponset av Ati / Intel eller? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Helt utrolig genialt bra overklokking, enorm Kudos til Overklokk!Med disse rekordene så må han være sponset av Ati / Intel eller? 6807045[/snapback] Det er vel heller tvilsomt at han blir sponset med noe særlig Lenke til kommentar
Overklokk Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Helt utrolig genialt bra overklokking, enorm Kudos til Overklokk!Med disse rekordene så må han være sponset av Ati / Intel eller? 6807045[/snapback] Desverre så er det for tiden ingen som sponser meg Har vært heldig å få låne minnebrikkene av Oysfaerg . Tusen takk Lenke til kommentar
nosto Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 slenger meg på jeg å.grattis Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Go 1900xtx - flotte kort ! Men varme å bråk er det også nokk av (noe jeg forøvrig fikset glatt med tidewater) edit og seff gratulerer med flott jobb!! Endret 5. september 2006 av simalarion Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Gratulerer! meget bra! Lenke til kommentar
Taggart Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Gratulerer! Gleder oss alle til fortsettelsen... Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 gratulerer veldig bra jobbet Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 gratulerer! hehe. ganske klokke venleg kort det der... MVH Tharshan Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Det er kanskje ikke alt her i verden som blir bedre av at overklokk prikker inn storformen, men noen positive trekk fører det jo med seg. Blandt annet er dette noe jeg vil si har noe for seg iogmed at det muliggjør informasjon om produktene som man ellers ikke ville fått. For meg har denne typen forsøk ganske stor nytteverdi ved kjøp av utstyr. Nei, jeg har ikke råd til det absolutt nyeste, og jeg er heller ikke på fornavn med mr.ching på fabrikken. Nettopp derfor velger jeg de produktene som klokker bra, så snart de faller innfor det dødelige prissegmentet. Ihvertfall kan nytteverdien av slike forsøk sees hvis man måler dem opp mot en del av databransjens egne uttalelser, som selger produktene sine med skussmål som f.eks "har centrino prosessor" Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Litt spesiell rekonrd, med tanke på at det finnes ett bedre skjemkort på markedet (x1950 XTX) Endea mer imponerende med WR da. Ellers kan kanskje GDDR4 minnet gi en del ekstra ytelse, når man tross alt har tvingt GPU til så ekstrame høyder. Ellers kunne jeg ikke unngå å legge merke til at denne rekorden med single kort er bare 100 poeng fra Dreamhack WRen for under ett år siden, med to kort! Lenke til kommentar
master air Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Er ikke noe annet og gjøre enn å gratulere. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Overklokking er spennende saker, selv om jeg ikke har noe serlig erfaring med det selv. Gratulérer så meget. Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Gratulerer så mykje, Overklokk - bra jobba! Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Grattis... Keep up the good work Lenke til kommentar
Overklokk Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Tusen takk alle sammen!! Håper på å få tak i en bedre cpu og et par x1950 kort... da skal dette bli gøy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå