RBW Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Overklokk slår til igjen. Denne gangen med over 18000 poeng i 3DMark05 med et enkelt skjermkort. Les mer Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) ohhh Gratulerer Edit: at Norge har så mange verdensrekorder i 3dmark viser jo bare at vi har ekstrem billig tilgang til bra produkter, samt tilgang på efektiv kjøling Endret 5. september 2006 av VikinGz Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 I heiteste..... Syk score da Overklokk Vel etter som jeg har roet meg med overklokking så er det fint å høre at noe virkelig tar det helt ut. Håper på bedre score med X1950XTX da- Lenke til kommentar
ttt Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Det er vel bare å gratulere. Noreg viser styrke på overklokkingsfronten. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Grattis KEB, godt å se du fikk noe ut av minnebrikkene mine ;P Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Er nå artig, men overklokking som dette har vel strengt tatt ingen annen funksjon en epenis, kan aldri tenke meg at dette er noe man kan bruke til hverdagen. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Edit: at Norge har så mange verdensrekorder i 3dmark viser jo bare at vi har ekstrem billig tilgang til bra produkter, samt tilgang på efektiv kjøling 6806134[/snapback] Tja, det er vel riktigere at det sier noe om kjøpekraften her i landet ... Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Gratulerer så mye! Bra arbeid! Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Sykelig Hva med 3dmark 03? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Grattis. Tenk hvor mange nerdeforum verden over denne rekorden diskuteres Hail to the King. Overklokk - King of da Nerds Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Takk Overklokk "you made my day" Lenke til kommentar
dib Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 er det bare meg som synes det er unyttig med overklokking.. ustabilt så lenge det ikke kan holde en "super ytelse" (som oftest bare er et par prosent bedre enn før det ble klokket) over lang tid så er det ikke vits jeg vil heller ha en stabil pc som yter bra enn en ustabil som yter max. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 oivind_dahle: Ja da er det godt du drar oss med i den seksuelt stimulerte virkeligheten. Lenke til kommentar
formann Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) er det bare meg som synes det er unyttig med overklokking.. 6806415[/snapback] For fotball, tennis, curling, sjakk, gaming, tv-titting er så forbanna mye nyttig?? Er det nyttig å være på fest? Råne rundt på mopeden? Hvorfor skal alt handle om nytte? Pent jobbet KEB EDIT: et par prosent bedre en før OC? .. En E6400 som klokkes fra 2.13 til 3.2Ghz er LANGT mer et bare 2-3%. Du får ytelse som ligger over den dyreste til Intel. Endret 5. september 2006 av formann Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 formann: Enig... Overklokking er en hobby, på lik linje med all den andre "idretten" - Poker etc. Folk må lære seg å innse at ikke alle har felles interesser og at noe som for noen virker totalt fjernt er helt kanon for andre. F.eks jeg hater strikking, men klager jeg på de som gjør? Nei. Det står respekt av enhver rekord som blir satt, både i bunn og i topp () og en overklokking på dette nivået handler ikke bare om kjøpekraft. Skjermkortet som er brukt er ikke spesielt dyrt lengre, hardwaren generelt er ikke så halvgæærn, men kjølinga derimot -- Men der er jo KEB eksperten selv Og det koster ikke så mye med ett kobberrør og tørris for de av dere som er up for the challenge. Lenke til kommentar
camxer Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 er det bare meg som synes det er unyttig med overklokking.. ustabilt så lenge det ikke kan holde en "super ytelse" (som oftest bare er et par prosent bedre enn før det ble klokket) over lang tid så er det ikke vits jeg vil heller ha en stabil pc som yter bra enn en ustabil som yter max. 6806415[/snapback] Jeg tror ikke han mener at overklokking er "dumt" og at det finnes bedre ting å gjøre. Han snakker bare om at han liker ikke ustabile datamaskiner og derfor liker han "standard" maskiner bedre. Klart, det finnes bedre ting å gjøre, men "overklokking" er en slags hobby og det er jo kjekt det... Spesielt på dette nivået som det er snakk om i artikkelen er det veldig kjekt Jeg overklokker selv en god del, men det blir aldri bra nok hardware og kjøling på meg Gratulerer med 1 plass på ORB! Stå på Overklokk! Continue making us proud Lenke til kommentar
Mazrim Taim Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Gratulerer! over 8 ganger så høy score som på PCen min.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Grattis "King Klokk".. aka hr. Overklokk.. Ser du har konvertert til Intel.. og fått sving på sakene.. Regner med at flere rekorder står får fall etterhvert.. @dib - Ad nytte: Ekstremklokking er en hobby.. Svært få hobbies kan sies å være nyttige..annet enn for den personen som utøver sin hobby. Spør de fleste "housewives" om hva de synes om at "gutta" "sitter i garasjen" og skrur biler, motorsykkler, PC'er, modellfly... eller enda verre.. spiller golf.. Endret 5. september 2006 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Novec Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Grattis, gamle venn! Kan ikke si jeg er overrasket, etter alt du har prestert, men ikke desto mindre imponert! Hail to the (overklok)King! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå