Gå til innhold

Xbox 360 - Skifte registreringsinfo

Bone

Anbefalte innlegg

Heisann! :)

Når jeg registrerte meg på Xbox Live, eller hva det heter, og jeg kjøpte denne konsollen, så skrev jeg inn en hotmail -adresse jeg har, da jeg forsto det slik at det var det den trengte..

Nå prøver jeg å kvitte meg med denne hotmail-adressen, siden den eneste grunnen til at jeg har hatt den er pga Messenger (å nå kan man jo bruke hvilkensomhelst mail-adresse) .. uansett;

Jeg finner ikke helt hvor jeg skal forandre dette!? Jeg har funnet et sted hvor jeg kan skrive inn "contact address", men jeg må fortsatt logge meg inn i "My Xbox" på Xbox.com med hotmail-adressen..

Jeg ønsker å skifte til en gmail -adresse!

Noen som kan hjelpe meg med dette?

Tusen takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm.. :hmm:

aha.. hmm.. Tror jeg har kommet "litt" videre.. eller, at jeg har skjønt litt mer..

Man må ha en Windows Live Account.. og jeg har skrevet og registrert xbox360 -bruken min med en hotmail -konto ... er det mulig å gjøre om den til en gmail -konto?

Jeg kunne logge meg inn på Windows Live Account med gmail, også.. Nå trenger jeg bare at xboxen min er registrert med den også..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Det kan være at du må gjøre dette via support, de pleier iallefall å være ganske så behjelpelige med det meste - telefonnummer: 800 14 174.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...