Bone Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Heisann! Når jeg registrerte meg på Xbox Live, eller hva det heter, og jeg kjøpte denne konsollen, så skrev jeg inn en hotmail -adresse jeg har, da jeg forsto det slik at det var det den trengte.. Nå prøver jeg å kvitte meg med denne hotmail-adressen, siden den eneste grunnen til at jeg har hatt den er pga Messenger (å nå kan man jo bruke hvilkensomhelst mail-adresse) .. uansett; Jeg finner ikke helt hvor jeg skal forandre dette!? Jeg har funnet et sted hvor jeg kan skrive inn "contact address", men jeg må fortsatt logge meg inn i "My Xbox" på Xbox.com med hotmail-adressen.. Jeg ønsker å skifte til en gmail -adresse! Noen som kan hjelpe meg med dette? Tusen takk! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hei! Eg ville prøvd å logga meg inn på http://account.live.com Hvis ikkje det var der, prøv http://login.live.com/ På ein av dei - usikker på kva for ein, endra eg min info. Lykke til. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 hmm.. aha.. hmm.. Tror jeg har kommet "litt" videre.. eller, at jeg har skjønt litt mer.. Man må ha en Windows Live Account.. og jeg har skrevet og registrert xbox360 -bruken min med en hotmail -konto ... er det mulig å gjøre om den til en gmail -konto? Jeg kunne logge meg inn på Windows Live Account med gmail, også.. Nå trenger jeg bare at xboxen min er registrert med den også.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Det kan være at du må gjøre dette via support, de pleier iallefall å være ganske så behjelpelige med det meste - telefonnummer: 800 14 174. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Det kan være at du må gjøre dette via support, de pleier iallefall å være ganske så behjelpelige med det meste - telefonnummer: 800 14 174. 6808373[/snapback] Okei.. hmm.. hvor kommer jeg da? XBOX sin support? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå