simon_gj Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Er dette en god prossesor for skolebruk?(Intel Pentium M750) Holder den til "litt" spilling? Jeg kan såpass lite om prossesorer så derfor blir ikke spørsmålene mine så lange. Edit: Jeg ser at denne ble litt feilplassert Endret 5. september 2006 av simon_gj Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Dette er en kraftig prosessor, men er av forrige generasjon og dessverre ikke dualcore. For å svare på spørsmålet ditt så er den mer enn nok kraftig til at flaskehalsen i samtlige spill jeg vet om blir grafikkortet i maskinen. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Pentium M750 er en svært god prosessor som holder til temmelig avansert spilling så lenge det andre som sitter i maskina er godt nok. som smurfen sier er grafikkortet det kritiske. Lenke til kommentar
Matmoms Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 En meget god prossesor, at den er single kjerne prossesor har ikke en døyt og si i spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå