Lakus Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Som topic sier så lurer jeg på om det er noen sider som ikke krever registrering på nettet hvor man kan sende gratis SMS. Vet det er en side men husker ikke navnet på den... Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Her er to: ung1881 - Ubegrenset med SMS, men kun begrenset til én melding om gangen og har reklametekst på slutten. VGPass - 10 stk om dagen - ingen begrensinger Edit : Sorry, så ikke før nå du skrev det, men disse krever registrering.... Endret 5. september 2006 av WebKnight Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Inpoc, telefon/netcom sine hjemmesider. Biip.no, gulesider.no Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Alle de krever registrering tror jeg, Neppe.. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Telenor og netcom krever ingen registrering. Siden du allerede er registrert Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hvis det er freesms.no du tenker på, så har de fått registrering nå. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Her er to: ung1881 - Ubegrenset med SMS, men kun begrenset til én melding om gangen og har reklametekst på slutten. 6805928[/snapback] Ung1881 har jeg brukt den siste måneden, og jeg har sendt hvor mange jeg vil per dag også. Ikke vært no begrensning hos meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå