GeirBraaten Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Kanskje ikke ukjent?? Vel.. -Nytt HK. -Formaterte hd, installert XP, XP plus. (avinnstallerte XP plus etterpå) Prøver jeg å starte en 3D. skjermbeskytter flyter bildet ok i noen få sekunder... så hakker bildet og maskinen nesten stopper opp inntil jeg slår av skjermbeskytteren.-> alt normalt. Prøver jeg å skifte skjermbeskytter i "Egenskaper for skjerm" skjer det samme. Setter jeg på en "vanlig" beskytter er maskinen ok. Har prøvd gammel driver, ny, oppdatert bios. reinstallert windows. Hva kan være galt? Hk: Asus A7N266-VM (MATX) Skjermkort: Hercules 4500 Kyro II 32mb 128mb DDR Ram Takk for tips! Lenke til kommentar
DR.Ekka Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Kaller du dette et problem? Slik gjør du det: *slå av alt som heter skjermbesyktter. *når du går fra pc'n -slå av skjermen eventuelt tada. problem løst Lenke til kommentar
GeirBraaten Skrevet 27. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2002 Det samme skjer om jeg kjører annet 3d. program eks. spill. Kan det være et minne problem? 128mb er i minste laget. Lenke til kommentar
GeirBraaten Skrevet 29. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2002 Problemet løst. :smile: Installerte skjermdriver før chipset driver fra nForce -Logisk... (?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå