TSP Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Hei. Jeg gremmes over at det er så frykterlig mange kategorier i dette forumet og jeg vil gjerne at det blir funnet en løsning på hvordan man kan få ned bestanden. Selv er jeg den typen som ønsker et forum om journalistikk. Og om noe slikt eventuellt skulle komme foreslår jeg følgende løsning. To hovedforum med navnene. Foto, fotoredigering, kameraer og journalistikk. Filming, redigering og kameraer. Et annet forslag fra meg er å dele hovedkategorier i fire: Kameraer. Fotoredigering og kritikk. Levende bildekameraer Film/Tv(?) -redigering og kritikk. ' Når blir det vel forresten mangel av en kategori hvor for eksempel "Visuell Kreativitet isåfall kan passe inn? Endret 5. september 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Det trengs et forum (eller 5) for de som har spørsmål om kjøp. Generelt er det totalt kaos, det er en et eget forum for Tips og guider men det er likevel klistret tråder overalt. Også har vi visuell kreativitet som ikke har noe med "Digital foto og video" å gjøre pluss en del andre rare ting. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Tilbakemeldinger til forumet, flyttes fra tilbakemeldinger til Akamera.no/.dk Lenke til kommentar
TSP Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Noen som har noen formening om hva som burde gjøres eller noen som syns at det er greit som det er? Endret 7. september 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Har tatt det opp i styret, helt klart er det mange, og vi må prøve å få gjort noe med det.. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Har tatt det opp i styret, helt klart er det mange, og vi må prøve å få gjort noe med det.. 6820078[/snapback] Kommet noe videre i saken? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Egentlig ikke, dette er en sak jeg må ta opp med de som bestemmer over akam.no og meg Lenke til kommentar
TSP Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 Fint. Da regner med at det blir gjort, om ikke lange tiden, og at dere kommer med videre tilbakemelding innen halvannen uke. Håper på at dere følger opp dette. Jeg håper også at brukere av kategoriene det gjelder vil komme med sine forslag til forbedringer. TSP Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Syns ikke film bør tas vekk fra kulturdelen. Filming kan settes som et underforum i Film akkurat som Musikkskaping er det under Musikk. Digitalkameraer og sånt får dere styre med selv Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 En tilbakemelding kommer så fort jeg har tid til å ordne en dialog og fremme litt argumenter og forslag, så jeg foreslår at dere kommer med en del forslag til endringer i mellomtiden Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Får poste forslaget mitt fra den stengte tråden her. Kunne det ha vært en idé å flytte den mildt sagt inaktive kategorien Filming fra drukningsdøden i Digital foto og video over til en underkategori til Film à la Musikkskaping under Musikk? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Absoulutt en god idè - skal ta det opp med redaktøren for akam så får vi se om det blir gjort noe med dette. Lenke til kommentar
faaeri Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Vi skal sette oss ned og se hva som kan gjøres for å få det mer oversiktelig. Vi kan lage noen færre hovedkategorier med underkategorier, men det gjør det vanskeligere å finne fram. Vi kan alfabetisere dem, og vi kan flytte noen kategorier til andre steder. Dersom dere har gode innspill, så er vi svært glade for det. Husk at mange av brukerne av forumet ikke er godt kjent her, så det er viktig at man ikke gjemmer ting for langt vekk. Erik Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Dere kan godt slenge med Videokritikk også. Nok et eksempel på en døende kategori (har vel egentlig vært det i flere år) Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Litt av tanken er jo at disse kategoriene også faller naturlig inn under akam Derfor har de ikke blitt flyttet, eller gjort noe med.. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Men de vil også falle naturlig under "Film". Mtp den begredelige mangelen på aktiviteten under Akams kappe, så foreslår jeg en drastisk endring som dette for å sjekke om det hjelper. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg ser for meg at vi da legger ut linker under film og lar de ligge der nå gjør, da det har revanse med akam, og vi ønsker å beholde de forumene der. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Vi skal sette oss ned og se hva som kan gjøres for å få det mer oversiktelig. Vi kan lage noen færre hovedkategorier med underkategorier, men det gjør det vanskeligere å finne fram. Vi kan alfabetisere dem, og vi kan flytte noen kategorier til andre steder. Dersom dere har gode innspill, så er vi svært glade for det. Husk at mange av brukerne av forumet ikke er godt kjent her, så det er viktig at man ikke gjemmer ting for langt vekk. Erik 7148134[/snapback] Dere husker denne kommentaren og vi beklger så mye at det hatt så lang tid som dette. Til informasjon Det har nå blitt utarbeidet et forslag, lenge etter at vi lovte handlinger skulle gjøres, dette er ikke meningen. Vi vil presantere et nytt og forbeder akam.no forum-kategori om ikke så lenge. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Synes det er fint med mange kategorier. Man holder det generelt ryddig og man finner det man leter etter. Forumet vokser, å brukergruppen blir bredere, dermed dannes flere deler. Positiv utvikling Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Vi informer om at endringer har blitt utført. Forslag og klager kan taes her; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=665784&hl= Vi blir ikke lei oss for ris/ros så kjør på med det du tenker #Stenges# Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg