Bone Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Heisann! Har tatt opp med videokamera noe jeg har spilt på Xbox'n min.. så har jeg overført det med VirtualDub til PC'n, som .avi -fil.. TV'n er en Widescreen, og jeg sitter da igjen med "det som skjer på skjermen", samt skjermens øverste og nederste del.. Jeg har altså et ønske om å "croppe", eller "kutte" (eller hva fagordet er?) videofilen, slik at jeg bare ser "det som skjer på skjermen", at jeg slipper å se resten av skjermen (den fysiske kassa, altså).. Jeg har VirtualDub.. Er dette mulig? Tusen takk for svar og hjelp! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Ja, det er mogeleg. Legg til filteret som heiter "null transform", og klikk so på "Cropping", slik det vert vist her. Endret 5. september 2006 av incanus Lenke til kommentar
Bone Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Tusen takk! Skal prøve det i løpet av noen timer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå