Pysj Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 Vil du ha en mobilklokke som faktisk ser ut som en vanlig klokke? Møt M300. Les mer Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 stilig! men prisen var litt drøy Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 vel vel, nå begynner det å ligne på noe. lurer bare på åssen det er å rote rundt med sms på den saken der. nåja, hadde den hatt edge så hadde jeg sagt den var en spennende kompis med en bluetooth handsfree og nokia 770 Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 Hvordan skrive sms på den greia a?? Den var stilig den Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 Hvordan skrive sms på den greia a?? Den var stilig den 6806246[/snapback] Er sikkert ikke mulig ennda. Men om noen år kan man vell lese inn de mld. Skulle vært 3g og video samtale på den det ha verri knall tøft Lenke til kommentar
Multiflex Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 :!: Flere som tenker i retning Bond, James Bond? Lenke til kommentar
............... Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 man kan jo sende talemeldinger istede for sms?.. hadde vært konge Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 "push to talk"? hadde vært noe det Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 Den er min! Men jeg vil ikke gi pengene til dem Har kjøpt mobil, så jeg får nok vente litt. Men en billig brukt en på eBay til rundt 1000 lappen hadde ikke skadet Tviler på at jeg finner en da. Har sinnsykt lyst på en sånn en. Dyr, men er en av de eneste som finnes da. Andre mobilklokker er entetn kjempestore eller kjempedyre. Samsungs mobilklokke kom dessverre ikke på markedet. Det var en lekker klokke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg