MrFumigate Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Vet det er lett å bli fornøyd med bilder av egne husdyr og unger osv,men allikevel synes jeg dette var et "godt" bilde jeg tok her om dagen. Ikke ofte han ligger stille ute så lenge som han gjorde den dagen gitt. Ønsker selvfølgelig kritikk hvis noen gidder Endret 5. september 2006 av MrFumigate Lenke til kommentar
Patience Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg synes det var et meget bra bilde :-) Well done! Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) minner om toppen av et periskop, hehe fint komponert og bra teknisk.. hvis jeg skulle gjort noe ville jeg kanksje prøvd å klone bort litt av det grønne oppe til høyre Endret 5. september 2006 av hardmongo Lenke til kommentar
mystisk-hammer Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Likte bildet godt, stilig med gresset. Så var selvfølgelig hundet tøff;) Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Misliker motiver av husdyr, men denne hunden var kul. God komposisjon med med gresset ute av fokus foran og trærne bak. Et flott bilde! Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 enig med de andre. veldig bra gjort Lenke til kommentar
felixfabula Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 OT: Hva slags rase/blanding er han? Synes det ser ut som en eller annen chi blanding Kjempe søt i hvertfall! Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Fint bilde! Liker best å se på dyrebilder, slike motiv appeleerer til meg. Hvorfor tror du det er en blanding? For meg ser det ut som en ranraset Chihuaua Lenke til kommentar
ferik Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Fint bilde, men jeg savner litt luft på høyresiden... Lenke til kommentar
riktig Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Mulig det er fordi jeg ikke er helt vel bevart, men jeg får følelsen av en lang hals som stikker opp av høyt gress. Skjev horisont gjør bildet mer levende enn det klassiske og statiske portrettformatet man gjerne bruker til sine kjæledyr. Syns dette var ganske kult. Ren og fin komposisjon. Lenke til kommentar
MrFumigate Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Takker for kritikk og hyggelige svar. Gøy når en er fornøyd selv liksom Felix (hunden) er en Chihuahua og ikke en blandings,men det skal være sagt at han ikke er noe særlig typisk Chihuahu,og det er jeg forsåvidt glad for.Han er finest akkurat slik han er hehe Takk igjen folkens Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Mulig det er fordi jeg ikke er helt vel bevart, men jeg får følelsen av en lang hals som stikker opp av høyt gress. 6811955[/snapback] hehe, det var akkurat det jeg mente med periskop.. jeg er visst ikke vel bevart jeg heller Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Veldig pent, og ikke minst artig bilde. Kjempefin fokus, godt teknisk. Flott bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå