Gå til innhold

Hvor er våpnene i Hitman 2?

Anbefalte innlegg

jeg har spillt meg igjennom hitman to med skytemetoden...d som faller meg når jeg venner tilbake til cicila på siste missionet er...hvorfor er d så mange ledige plasser på våpen rekka???jeg har da tross alt skutt med d meste på banene...må man på den høyeste graden for å få alle våpnene?

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-10-29 15:59 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du bruker "skytemetoden" overser du mange plasser hvor våpen ligger. Våpen som du ville funnet hvis du hadde spilt slik du skal spille, nemlig som en Hitman. I tillegg får du våpen som "gave" hvis du klarer mission som Silent Assassin, altså uten å bli oppdaget eller få noen alerts. Ved å greie det én gang, får man Hardballers med lyddempere (sweeeet!), ved å greie det to ganger, får man avsagd hagle. Jeg har ikke greid fler mission som silent assassin, så vet ikke hva man får etter det.

Lenke til kommentar

Du får ikke våpen i gave på alle brettene. Har selv klart de første fem brettene og blitt silent assassin, men har bare fått tre "ekstravåpen".

Disse er Baller SD, Sawd-Off shotgun og M4.

Jeg tror også det er mulig og gå tilbake og klare brett på nytt, slik at du kan hente våpen du glemte, feks første brett kan du hente golfkølla og sniperen.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-27 20:01, skrev bob_kaare:

spiller u på normal eller?jej så mej drita lej på enern siden jej ikke er noen sniker så jej takket mej til den nye spillemåten på toern...er d sant at d r som d sto i games.no at du kan klare misison uten å drepe noen andre en målene???

Ja det er sant at du kan klare å drepe BARE målene. Men det som oftest ingen bremser at du "bedøver" en fiende, eller sivil. Bare dette skjer i all stillhet, havner du på full stealth. Husk, å skade fiendene, er det beste. Da vet ikke hva som har skjedd, ergo er du silent assassin.

(Og skriv skikkelig for guds skyld!)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...