SWAT dude... Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 jeg har lenge kjørt med mine to helt topp fungerende XMS brikker fra Corsair. disse har aldri hatt noen problemer og min første blue screen kom som ett sjokk på fredagskvelden etter at maskina hadde kjørt 10 timer i strekk. fikk beskjeed om ditten og datten og endte med at jeg reinstalerte win XP. når jeg skulle instalere XP fikk jeg dog meldig om at noen av filene ikke kunne kopieres, noe som endte i flere formateringer og mer reinstalasjon. ettervert som jeg hadde avskrevet HDD som feil og 4 XP cder begynte jeg å plukke pcen fra hverandre del for del for å finne feilen. tilslutt kom jeg til en av mine kjere minne brikker og til min forskrekkelse kjørte XP setupen nå helt uten problemer! altså fungerer nå pcen igjen MEN! jeg ville seff ha 2gb ram mtp at jeg er aktiv BF2 spiller og BF2142 beta testet men da jeg satte inn brikke nr2 fikk jeg aldri noe bilde på skjermen. jeg tar ut brikka og restarter. nå starter den fint. jeg gjør dette ett par ganger for å se at det var brikka det skyldet. jeg ahr aldri hatt dette problemet før og jeg kan skriveunder med mitt eget blod at jeg er litt irritert etter å ha formatert 750GB data og brukt 10 timer på å finne feil/flashe BIOS etc etc.. så nå vil jeg bare ha ett en vurdering av drere før jeg sender brikka i retur. brikkene er av samme merke men kjøpt hverforseg så retur funker fett. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Tror årsaken står i signaturen din : " Q-tec 650w(host) " . Er du gal , mann . Hvor mye er utstyret i PCen din verdt .... Hvor mye koster en skikkelig PSU ( 900-1200,-) Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hvis det ikke er psu,er det typisk defekt minne Du har prøvd å kjøre begge single? Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 tror ikke PSUen er problemet den funker faktisk stabilt selv om den bråker sykt. skal bytte den i en MIST 600w nå DX10 kommer. men tror jeg ender opp med retur av minne. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Tror du bør bytte , jo tidligere jo bedre . Skjønner ikke vitsen med å vente hvis du ikke vil ta risikoen at mere interne komponenter skal ryke (eller alt opp i røyk) . Se forøvrig: http://www.hexus.net/content/item.php?item=1359&page=19 Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 kalles forsikring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå