Onkel Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Er klar over at dette er mer enn en smule pretensiøst. Men i natt når jeg ikke fikk sove prøvde jeg å ta et beskrivende søvnløs-bilde. Liker selve bildet, lyset og oppbygningen her... ...men motivet bedre her (er boktittelen muligens litt overkill?) Ka dokker trur? (Mørket er selvfølgelig som det skal være) (Teknisk: Nesten ikke lys i rommet bortsett fra et tre utenfor vinduet som en gatelykt skinte på, 15 sek eksponering. Photoshop: mye mer lys, mindre kontrast og fargemetning, oppskarping, og beskjæring siden det var for mørkt til å se noe på skjermen da jeg satte opp kameraet... ) Endret 4. september 2006 av Onkel Lenke til kommentar
riktig Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg ville lyst opp de lysere partiene enda mer, syns det blir litt flatt slik det er nå. Bilde 1 er helt klart favoritten. Fin beskrivelse av søvnløshet. Er du gæærn nok kan du prøve å snike inn skyggen av et monster, så er barndomsminnene helt på plass. Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 Rart... lurer på om skjermen min er for lyst kalibrert, synes ting kommer veldig tydelig fram her. Begynner å få litt støyproblemer på disse bildene, tilogmed. Ang. monstre: hjelper det med denne avataren? Jeg blir ihvertfall skremt (og litt henrykt) over at det er sånn jeg kommer til å se ut når jeg blir gammel. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg vil absolutt ikke møte noen som ser sånn ut i en mørk bakgate, for å si det sånn. Fett bilde. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Ser ut som bilder som kunne vært på en krimbok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå