IgorLarionov Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Har tenkt å kjøpe meg mp3spiller og den vil jeg koble til bilstereoen min som har aux utgang, samt steroanlegg for innebruk. Hvilke del må jeg kjøpe for å klare å koble mp3spilleren til bilstereoet slik at jeg kan høre og switche sanger mens jeg kjører? Lurer også på en mp3spiller dere har å anbefale? vil ha rundt 60gb på den, enkel å bruke og enkel å få sanger inn på fra pcen. Pris er ikke så viktig, så lenge det ikke er veldig dyrt. Håper dere kan hjelpe meg! Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Prøv en post i kategorien for MP3-spillere så får du nok de rette svarene. Kultur > Musikk > MP3-spillere Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Helt riktig pingla. Tråden flyttes til Kultur > Musikk > MP3-spillere Lenke til kommentar
IgorLarionov Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 takk. Noen som kan svare? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 For og koble mp3 spilleren din til bilstereo/stereo som har aux inngang, trenger du bare en aux kabel for av spille av musikken din... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå