Gå til innhold

FTP/HTTP servere man kan laste ned Anime fra?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg vil laste ned anime på skolen, har ikke bredbånd hjemme så det blir vanskelig. Problemet med det er at nettverket på skolen har sperret nesten alle porter. FTP og HTTP er åpne.

Altså. Websider eller FTP servere hvor jeg finner anime søkes!

Torrent er mest utbredt da, men det nå da finnes et par servere?

Tusen takk for svar!

Bjarte

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann.

Hvis du hadde visst litt ang lover og regler, ville du visst at nedlasting av anime o.l. er ulovlig, lisensiert eller ikke.

The Berne Convention er noe du bør lese da. ;D

Tviler egentlig på at HW.no folka vil at folk skal spre illegale ting via forumene. ;S

Btw, finnes så si INGEN public anime FTP/HTTP servere der ute. Da må du legge ut en slant for å bli "VIP medlem" og fortsatt laste ned ulovlig.

Kos deg. :)

Lenke til kommentar

Hihi. Bare se på det som en bitteliten advarsel. ^^; Folk lager jo anime for å, som regel, tjene penger på det. Hver gang noen laster ned en serie eller episode, evnt. film, taper det studioet masse penger som kanskje egentlig skulle gå til ny manga/anime. :)

Forskjellen på anime som har blitt og som ikke har blitt lisensiert er ikke så stor egentlig. Lisensierte animéer blir, som regel (ikke alltid), solgt på DVD. De andre seriene blir sendt stort sett kun på TV. Lisensierte animéer blir også sendt på TV da. Et eksempel på det er Bleach. Annet eksemel, Naruto.

Men.. Ingen skade skjedd, ikke sant? ;):whistle:

Lenke til kommentar
Nei ^^

Men har nok ikkje råd til å kjøpe anime, 200,- for fire episoder er for mye for meg. Spesielt når det er lange serier som Naruto.

6823199[/snapback]

Kjøp boxsets istedenfor, da får du anime for ca. 100 kroner pr DVD.

Eventuell kan du jo ta turen innom Outland og stjele :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...