Furyfax Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Lurte på om noen kunne være så snille å gi meg en CD-key over PM, har så ufattelig lyst å teste Vista. Om du skulle ha en for mye send meg den gjerne som PM. Vil bli evig takknemlig! Paul Lenke til kommentar
quakie Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Om du venter noen dager til så kommer RC1. Alle kan da teste. Er det ikke bedre å vente på den? . Lenke til kommentar
kayes Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Er det flere utenom de 100.000 som kan få keys da? jeg er også en av dem som virkelig kunne tenke meg og teste ut dette, men som ikke fikk kjangs før de 100.000 første hadde fått key. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Er det flere utenom de 100.000 som kan få keys da? jeg er også en av dem som virkelig kunne tenke meg og teste ut dette, men som ikke fikk kjangs før de 100.000 første hadde fått key. 6805591[/snapback] De 100 000 var de som kunne laste ned pre-RC1. Mer info i dennetråden. Lenke til kommentar
kayes Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Ja, for jeg gidd å søke gjennom 114 sider er det ikke like greit at noen svarer kjappt og enkelt da? Er det mulig for andre enn de 100.000 første å få være med på betatestingen? Vil Microsoft gi ut flere keys? på forhånd takk Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Ja, for jeg gidd å søke gjennom 114 sider er det ikke like greit at noen svarer kjappt og enkelt da? Er det mulig for andre enn de 100.000 første å få være med på betatestingen? Vil Microsoft gi ut flere keys? på forhånd takk 6811108[/snapback] Kjapt og enkelt svar er at du ikke kommer til å få key fra noen her. Vi som har key har ikke lov til å dele de ut. Sannsynligvis vil du kunne få prøve RC1 når den blir lagt ut for publikum. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Bare for å presisere, mye står i første innlegg i den tråden. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Vista RC1 kommer i september for nye og gamle CPP-testere! Noen sier at de som testet Beta 2 har fått e-mail om å laste ned RC1. Stemmer dette? Endret 6. september 2006 av Dell_9200 Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Vista RC1 kommer i september for nye og gamle CPP-testere! Noen sier at de som testet Beta 2 har fått e-mail om å laste ned RC1. Stemmer dette? 6816663[/snapback] Nei, ikke i mitt tilfelle i hvertfall. Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) RC1 er ute i alle fall for massene. Venter bare på mail med key no Kjapp download her: http://download.windowsvista.com/preview/rc1/en/download.htm Endret 6. september 2006 av jovaa Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 (endret) RC1 er ute i alle fall for massene. Venter bare på mail med key no Kjapp download her: http://download.windowsvista.com/preview/rc1/en/download.htm Men bare laster eg ner denne så funker den, ingen cd-key? Må eg srkive noen mail til å få key siden du venter på key ? Endret 6. september 2006 av Furyfax Lenke til kommentar
iMono Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Men bare laster eg ner denne så funker den, ingen cd-key? Må eg srkive noen mail til å få key siden du venter på key ? 6817392[/snapback] Hva? Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Fant ingen plass kor eg ska registrre meg for å få tilsendt cd key... Lenke til kommentar
iMono Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Fant ingen plass kor eg ska registrre meg for å få tilsendt cd key... 6817428[/snapback] Det går ikke ennå. MS prioriterer først dem som betatestet Beta 2. Deretter får nye lov til å laste ned. Skal ikke ta mange dagene før alle får tilgang til denne. MS regner med at 5 millioner (!) vil laste ned denne builden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå