Gå til innhold

QJ.net: "It's a great time to own a PSP"

Dragon Hunter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://pspupdates.qj.net/PSP-Games-of-Fall...pg/49/aid/64236

Det ser også ut til at EA ikke har kastet inn håndkledet enda ... :) I tillegg kommer VCS, Gangs of London, og Lumines 2.

Playstation er i ferd med å gjøre det stort på det håndholdte markedet også.

6804674[/snapback]

Gangs of London er craaaaaaap... Følg med på Spillsjappa.no for en omtale innen kort tid.

Lenke til kommentar
http://pspupdates.qj.net/PSP-Games-of-Fall...pg/49/aid/64236

Det ser også ut til at EA ikke har kastet inn håndkledet enda ... :) I tillegg kommer VCS, Gangs of London, og Lumines 2.

Playstation er i ferd med å gjøre det stort på det håndholdte markedet også.

6804674[/snapback]

Gangs of London er craaaaaaap... Følg med på Spillsjappa.no for en omtale innen kort tid.

6804731[/snapback]

Hvordan vet du at det er dårlig? Bryr meg fint lite om hva kritikkerene sier. Har aldri sett en kritikkerrost Schwarzenegger-film, men har allikevel sett mange gode Schwarzenegger-filmer.

Endret av superseven
Lenke til kommentar
Hvordan vet du at det er dårlig? Bryr meg fint lite om hva kritikkerene sier. Har aldri sett en kritikkerrost Schwarzenegger-film, men har allikevel sett mange gode Schwarzenegger-filmer.

6804750[/snapback]

Kanskje fordi jeg har spilt det i snart fire dager pga. omtalen jeg skriver?

Gangs of London kommer fra de samme menneskene som ga deg The Getaway og Getaway Black Monday. Så hvis de spillene gikk rett hjem hos deg så vil du elske den klumpete kontrollen, det dårlige kameraet og den idiotiske aien.

Nei, har du PSP er du langt bedre av med Syphon Filter og Tekken, to skikkelige knallspill! Les hva jeg syntes om Tekken her

Har også sett mange gode Arnold filmer som ikke har fått god kritikk, men så har jeg til gjengjeld spilt en hel haug med spill basert på filmene hans som var grusomme.

Lenke til kommentar

6804750[/snapback]

Har du aldri sett en kritikerrost Schwarzenegger-film? Seriøst? Både Terminator, Predator, Total Recall, Terminator 2 og True Lies er kritikerroste Schwarzenegger-filmer. Du burde seriøst sjekke ut noen av disse, for om du ikke har sett disse har du for det meste bare sett de middelmådige filmene hans.

Lenke til kommentar

6804750[/snapback]

Har du aldri sett en kritikerrost Schwarzenegger-film? Seriøst? Både Terminator, Predator, Total Recall, Terminator 2 og True Lies er kritikerroste Schwarzenegger-filmer. Du burde seriøst sjekke ut noen av disse, for om du ikke har sett disse har du for det meste bare sett de middelmådige filmene hans.

6805801[/snapback]

Alle disse filmene har også blitt slaktet av visse kritikkere, og det er sååå farlig at Arnie har en merkelig aksent. Har sett alle disse, med unntak av Total Recall, og Predator. Flere av de kritikkerslaktede filmene, som f.eks. Commando, Conan-filmene, Terminator 3, og The 6th day, er gode.

On topic: At Captain_Nintendo ikke liker et spill, betyr ikke at alle synest at det er dårlig. Tidligere The Getaway-spill, har fått positiv respons av mange.

Endret av superseven
Lenke til kommentar

Det jeg savner på PSP'en er noen skikkelige RPGspill. Har spilt Tales of Eternia men gadd ikke å kjøpe Key of Heaven etter dårlige omtaler. Vet det vil bli bedre når man får spilt PSX spill etter hvert. Da kan jeg spille FF VI-IX.

Off topic, og vil ikke starte en krangel, min mening:

Synes også NDS ikke er så god på dette området. De har gitt ut Lunar et eller-annet og dette ble jeg strekt advart mot og har derfor ikke prøvd det. Igjen her så kommer "Square to the rescue" med FF III.

Skjønner jo at når det gjelder håndholdte spill skal spillene være lette å ta opp og legge fra seg, og action og oppdrag skal være kjappe. Men på lange reiser er det greit med spill som tar lengre tid å sette seg inn i og som krever mer tålmodighet. :)

Lenke til kommentar
Det jeg savner på PSP'en er noen skikkelige RPGspill. Har spilt Tales of Eternia men gadd ikke å kjøpe Key of Heaven etter dårlige omtaler. Vet det vil bli bedre når man får spilt PSX spill etter hvert. Da kan jeg spille  FF VI-IX.

Off topic, og vil ikke starte en krangel, min mening:

Synes også NDS ikke er så god på dette området. De har gitt ut Lunar et eller-annet og dette ble jeg strekt advart mot og har derfor ikke prøvd det. Igjen her så kommer "Square to the rescue" med FF III.

Skjønner jo at når det gjelder håndholdte spill skal spillene være lette å ta opp og legge fra seg, og action og oppdrag skal være kjappe. Men på lange reiser er det greit med spill som tar lengre tid å sette seg inn i og som krever mer tålmodighet. :)

6806132[/snapback]

Det kommer en eksklusiv Final Fantasy-utgave på PSP. RPG-spill som ligner på Gothic, lar seg ikke gjøre på PSP, DS, GC, eller PS2. Grunnen er at slike spill krever mye mellomlagring, og at ingen av overnevnte konsoller har harddisk.

Lenke til kommentar

Er vel noen RPG'er som allerede har kommet i Japan, men som kanskje aldri kommer til å bli utgitt her i Europa.

Ellers så blir det jo spennende å se hvordan det blir etterhvert når Sony tilbyr nedlasting av gamle PSX-spill til PSP'en. Da kan det jo hende det vil bli mulig å få med seg noen gode gamle RPG-klassikere.

HER er jo Gamespot sin oversikt over kommende og allerede utgitte rpg til PSP

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...