Dragon Hunter Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) http://pspupdates.qj.net/PSP-Games-of-Fall...pg/49/aid/64236 Det ser også ut til at EA ikke har kastet inn håndkledet enda ... I tillegg kommer VCS, Gangs of London, og Lumines 2. Playstation er i ferd med å gjøre det stort på det håndholdte markedet også. Endret 4. september 2006 av superseven Lenke til kommentar
Captain_Nintendo Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 http://pspupdates.qj.net/PSP-Games-of-Fall...pg/49/aid/64236 Det ser også ut til at EA ikke har kastet inn håndkledet enda ... I tillegg kommer VCS, Gangs of London, og Lumines 2. Playstation er i ferd med å gjøre det stort på det håndholdte markedet også. 6804674[/snapback] Gangs of London er craaaaaaap... Følg med på Spillsjappa.no for en omtale innen kort tid. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 (endret) http://pspupdates.qj.net/PSP-Games-of-Fall...pg/49/aid/64236 Det ser også ut til at EA ikke har kastet inn håndkledet enda ... I tillegg kommer VCS, Gangs of London, og Lumines 2. Playstation er i ferd med å gjøre det stort på det håndholdte markedet også. 6804674[/snapback] Gangs of London er craaaaaaap... Følg med på Spillsjappa.no for en omtale innen kort tid. 6804731[/snapback] Hvordan vet du at det er dårlig? Bryr meg fint lite om hva kritikkerene sier. Har aldri sett en kritikkerrost Schwarzenegger-film, men har allikevel sett mange gode Schwarzenegger-filmer. Endret 4. september 2006 av superseven Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Gangs of London kommer nok i posten i morgen . Skal gi noe infor ut på dagen Endret 4. september 2006 av ShredLord Lenke til kommentar
Captain_Nintendo Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hvordan vet du at det er dårlig? Bryr meg fint lite om hva kritikkerene sier. Har aldri sett en kritikkerrost Schwarzenegger-film, men har allikevel sett mange gode Schwarzenegger-filmer. 6804750[/snapback] Kanskje fordi jeg har spilt det i snart fire dager pga. omtalen jeg skriver? Gangs of London kommer fra de samme menneskene som ga deg The Getaway og Getaway Black Monday. Så hvis de spillene gikk rett hjem hos deg så vil du elske den klumpete kontrollen, det dårlige kameraet og den idiotiske aien. Nei, har du PSP er du langt bedre av med Syphon Filter og Tekken, to skikkelige knallspill! Les hva jeg syntes om Tekken her Har også sett mange gode Arnold filmer som ikke har fått god kritikk, men så har jeg til gjengjeld spilt en hel haug med spill basert på filmene hans som var grusomme. Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hvordan vet du at det er dårlig? Bryr meg fint lite om hva kritikkerene sier. Har aldri sett en kritikkerrost Schwarzenegger-film, men har allikevel sett mange gode Schwarzenegger-filmer. 6804750[/snapback] Har du aldri sett en kritikerrost Schwarzenegger-film? Seriøst? Både Terminator, Predator, Total Recall, Terminator 2 og True Lies er kritikerroste Schwarzenegger-filmer. Du burde seriøst sjekke ut noen av disse, for om du ikke har sett disse har du for det meste bare sett de middelmådige filmene hans. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Off topic, men må du glemte jo å nevne den beste av Arnolds filmer. Commando Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Hvordan vet du at det er dårlig? Bryr meg fint lite om hva kritikkerene sier. Har aldri sett en kritikkerrost Schwarzenegger-film, men har allikevel sett mange gode Schwarzenegger-filmer. 6804750[/snapback] Har du aldri sett en kritikerrost Schwarzenegger-film? Seriøst? Både Terminator, Predator, Total Recall, Terminator 2 og True Lies er kritikerroste Schwarzenegger-filmer. Du burde seriøst sjekke ut noen av disse, for om du ikke har sett disse har du for det meste bare sett de middelmådige filmene hans. 6805801[/snapback] Alle disse filmene har også blitt slaktet av visse kritikkere, og det er sååå farlig at Arnie har en merkelig aksent. Har sett alle disse, med unntak av Total Recall, og Predator. Flere av de kritikkerslaktede filmene, som f.eks. Commando, Conan-filmene, Terminator 3, og The 6th day, er gode. On topic: At Captain_Nintendo ikke liker et spill, betyr ikke at alle synest at det er dårlig. Tidligere The Getaway-spill, har fått positiv respons av mange. Endret 5. september 2006 av superseven Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Kjøpte meg selv Syphon Filter her om dagen. Ypperlig spill Men ser ut som om både Killzone, MGS og VCS kommer til å bli bra Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 On topic: At Captain_Nintendo ikke liker et spill, betyr ikke at alle synest at det er dårlig. Tidligere The Getaway-spill, har fått positiv respons av mange. 6805860[/snapback] Vel, nå er Gangs of London ganske dårlig da, jeg har spilt det selv. 3/10 i Edge. 5.2/10 på IGN. Men kan jo hende du digger det. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Det jeg savner på PSP'en er noen skikkelige RPGspill. Har spilt Tales of Eternia men gadd ikke å kjøpe Key of Heaven etter dårlige omtaler. Vet det vil bli bedre når man får spilt PSX spill etter hvert. Da kan jeg spille FF VI-IX. Off topic, og vil ikke starte en krangel, min mening: Synes også NDS ikke er så god på dette området. De har gitt ut Lunar et eller-annet og dette ble jeg strekt advart mot og har derfor ikke prøvd det. Igjen her så kommer "Square to the rescue" med FF III. Skjønner jo at når det gjelder håndholdte spill skal spillene være lette å ta opp og legge fra seg, og action og oppdrag skal være kjappe. Men på lange reiser er det greit med spill som tar lengre tid å sette seg inn i og som krever mer tålmodighet. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Det jeg savner på PSP'en er noen skikkelige RPGspill. Har spilt Tales of Eternia men gadd ikke å kjøpe Key of Heaven etter dårlige omtaler. Vet det vil bli bedre når man får spilt PSX spill etter hvert. Da kan jeg spille FF VI-IX. Off topic, og vil ikke starte en krangel, min mening: Synes også NDS ikke er så god på dette området. De har gitt ut Lunar et eller-annet og dette ble jeg strekt advart mot og har derfor ikke prøvd det. Igjen her så kommer "Square to the rescue" med FF III. Skjønner jo at når det gjelder håndholdte spill skal spillene være lette å ta opp og legge fra seg, og action og oppdrag skal være kjappe. Men på lange reiser er det greit med spill som tar lengre tid å sette seg inn i og som krever mer tålmodighet. 6806132[/snapback] Det kommer en eksklusiv Final Fantasy-utgave på PSP. RPG-spill som ligner på Gothic, lar seg ikke gjøre på PSP, DS, GC, eller PS2. Grunnen er at slike spill krever mye mellomlagring, og at ingen av overnevnte konsoller har harddisk. Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Det kommer en eksklusiv Final Fantasy-utgave på PSP. 6806198[/snapback] Om det er Crisis Core du tenker på, så blir jo dette et actionrpg, og ikke et "vanlig" rpg. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Det er fortsatt Final Fantasy. Og mange kommer til å kjøpe PSP med det som grunn. Noen bilder, bare for å friske opp stemningen. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Kommer nok til å få meg Crisis Core. Mye på grunn av at det tillhører FF-serien. Er ikke så glad i actionrpg. Er det noen andre rpg'er som kommer ut på PSP? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Er vel noen RPG'er som allerede har kommet i Japan, men som kanskje aldri kommer til å bli utgitt her i Europa. Ellers så blir det jo spennende å se hvordan det blir etterhvert når Sony tilbyr nedlasting av gamle PSX-spill til PSP'en. Da kan det jo hende det vil bli mulig å få med seg noen gode gamle RPG-klassikere. HER er jo Gamespot sin oversikt over kommende og allerede utgitte rpg til PSP Endret 5. september 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Takk for linken Nevnarion. Da er det bare et spørsmål igjen: Er det noen slags sone-inndeling på PSP? Fikk lyst på Valkyrie profile men den får man jo ikke i Europa. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Takk for linken Nevnarion. Da er det bare et spørsmål igjen: Er det noen slags sone-inndeling på PSP? Fikk lyst på Valkyrie profile men den får man jo ikke i Europa. 6808176[/snapback] PSP-spillene er sonefrie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå