BrokenTomato Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 (endret) Hei! Har ikke mye peiling på digitalkamera, men jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg et som var på tilbud hos komplett. <URL href:http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=info&AvdID=1&p=19121&s=ut&CatID=14&GrpID=1>Dette</URL> Så har jeg hørt at uansett hva jeg gjør, "Kjøp et med snapshot" Så er det det på det kameraet? Hvis ikke, er det andre billige kamera som har det? MVH Jørgen Endret 3. februar 2010 av BrokenTomato Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Hva er snapshot? Linken du skrev ble litt rar; denne funker kanskje bedre... http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...atID=14&GrpID=1 Lenke til kommentar
008800 Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Jeg vet ikke hva "snapshot" er?, men jeg vet at Fuji A101 gir gode bilder til denne prisen, men jeg ville lagt på Kr. 361,- og kjøpt Fujifilm A202 i stedet. Dette er en helt ny modell med den nye typen minnekort og bedre oppløsning. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Jeg ville ikke ha kjøpt uten autofokus uansett. Både 101 og 201 har fix-fokus, jeg vet ikke hva 202 har. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Sjekket: 202 har heller ikke AF, men fixfokus med nærgrense på 80 cm. Største blenderåpning er 4.6 Dette ville vært et kjøp ihvertfall jeg ville angret på....... Legg heller i noen kroner og få: - autofokus - lyssterk optikk - minst 2 gjerne 3 x optisk zoom - minst 2 gjerne 3 mpix Spar heller på pix enn zoom...... Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 29. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2002 Snapshot, er at bildet blir tatt med en gang uten at det venter et sek. før blitzen blinker og bildet er tatt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå