aimhigh Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Er det noen av dere som har gjort, eller kjenner noen som har gjort 100% av Grand Turismo 4? Endret 4. september 2006 av pettersg Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Tror det skrives "Gran"... En kompis runna til 99.5%! Men så fant han ikke ut av hva han manglet, så han sletta savinga.... Har lenge lurt på hva som skjer etter 100%! Lenke til kommentar
freke Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Tror det skrives "Gran"... En kompis runna til 99.5%! Men så fant han ikke ut av hva han manglet, så han sletta savinga.... Har lenge lurt på hva som skjer etter 100%! 6804609[/snapback] Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Svart formel 1 bil Lenke til kommentar
aimhigh Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Er det noen som vet ome jeg må ha gull på lisensene for å få 100%? Lenke til kommentar
freke Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Nei lisensene teller ikke på prosentene. Vil du ha en t-ford derimot, må du ha gull på alle... Lenke til kommentar
aimhigh Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Bra! å ta gull på alle lisensene hadde tatt evigheten! Lenke til kommentar
freke Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg har nesten gitt opp akkurat det sjøl. Et par som er bortimot umulig jo! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Rakk akkurat å state på GT4 for noen uker siden, og er det noe eg gir ganske så mye faen i så er det å få gull på alle lisensene, så bra er ikkje spillet :!: Lenke til kommentar
spioner Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 er på noen og 90% jeg, noen som har prøvd og kjøre breisladd der a? hva er favoritt bilen deres? Lenke til kommentar
freke Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Minolta'n på Nordsclefe (eller hvordan det nå skrives) er jo alltid en klassiker. Og en av honda'ene G-TR ettelleranna (har ikke spillt det på evigheter). Den bilen er helt rå utrimma på road tires. Lenke til kommentar
aimhigh Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Er på ca 95% nå, har lagt ut en del bilder fra gt4 som jeg har tatt, de ligger på den store bilde tråden, side 108 og 109 tror jeg Lenke til kommentar
aimhigh Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 Er det foresten noen som har klart alle 34 driving missions? Lenke til kommentar
aimhigh Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 mangler kun det siste Lenke til kommentar
Storskarv Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Er det foresten noen som har klart alle 34 driving missions? 6825213[/snapback] Trenger du hjelp til 34 kan du se på video på www.granturismo.no 100% på GT4 er imponerende!, jeg har ikke tålmodighet..... Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg har akkurat startet med GT4, jeg holder på med beginner events enda, men har tatt de 10 første driving missions og fått international A. Så til spørsmålet mitt: "Hvilken bil er anbefalt å ta LightWeight Cup med? Jeg har prøvd i hele dag med Autobianchi A112 Abarth '79, den man vinner i den første cupen under beginner events. Har prøvd med forskjellige oppgraderinger for å presse hestekreftene så høyt som mulig uten å havne i en kraftigere klasse. Problemet er at det er 2 biler som ser ut til å dra i fra uansett hva jeg gjør. Siden det er ett slit å få i penger så vil jeg nødig kaste bort de få tusenlappene jeg har på denne bilen hvis det er helt håpløst å få denne til å oppføre seg. De foregående cupene her har jeg jo vunnet ganske enkelt ved å bare oppgradere bilen litt og kjøre forsiktig. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 jeg har hundre prosent på gt4 Lenke til kommentar
mago Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Har fullført 100% på pal versjonen kjøpe usa utgaven, og fullførte 100% på den og siden usa utgaven har støtte for proggressivt bilde og gir bedre bilde på tv'en min + at det er midre bugs på usa utgaven les mitt innlegg her (bruker navn molik) for mer info http://www.gtplanet.net/forum/showthread.p...light=la+sarthe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå