karl hungus Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hei alle sammen, Vi skal sette opp et tradlost nettverk i leiegarden i morgen og jeg skal kjope ruter... Kan jeg bare ga til Elkjop eller Elprice og kjope den billigste tradlose ruteren, eller er det noe jeg bor vaere obs pa ? Skal dele internett og spille Civ 4 over internett Tusen takk for alle innspill !! Lenke til kommentar
karl hungus Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Jeg ser fx at Elprice har Dlink mens Elkjop har Linksys, er den ene bedre enn den andre eller vil vi ikke merke noen forskjell ? Endret 4. september 2006 av karl hungus Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 dlink og linksys skulle være kurant. Personlig har jeg dårlig erfaring med Jensen, som bl.a. fås på telehuset. Styr unna. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Begge deler går for være bra, men du tar jo ingen sjanser hvis du handler på Elkjøp. Da er det jo bare å bytte/få pengene igjen for Linksysen hvis du ikke er fornøyd... Lenke til kommentar
karl hungus Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 vi fikk oss en dlink, forel¢pig ser alt greit ut takk for tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå