DrPhlux Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Bekreftet. Oppdaterte nå på egenhånd, og har v.20.0.058 Edit: Første observasjon er at telefonen har blitt mye raskere. Håper ikke det går ut over batterilevetiden. Endret 8. februar 2007 av DrPhlux Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) PØH! INGEN mobil slår en god gammel nokia 3210 Endret 8. februar 2007 av m0zzdart Lenke til kommentar
jealei Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 yes da har jeg også oppdatert tlfen min, det jeg la merke til er noen nye programmer, og at tlfen har blitt mer stabil og raskere. Lenke til kommentar
mmaelan Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Har også fått oppdatert den til siste fw. Er det noen som har en oversikt over forandringene fra fw 11.... til fw 20.0.058? Merker også at tlf er raskere. Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Sjekk ut her http://www.symbian-freak.com/quides/firmwa...firmware_v2.htm Den mest geniale programvare som har blitt lagt til, er SEARCH! Den slår opp i GuleSider via f.eks WLAN - Ett klikk på resultatet, så er kontakten lagt til i adresseboken :o) Endret 9. februar 2007 av fredriri Lenke til kommentar
vat15 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 finnes det et program eller lignende som lar deg ta bilder med telefonen sammenklappet Lenke til kommentar
Ambidex Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Er det mulig å bruke en egendefinert meldingslyd? isåfall hvordan? Og skal det ikke følge med en snor for å feste linsedekslet? klarte ikke å finne det i esken... Lenke til kommentar
capone-82 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) jeg lurer på om andre har dårlige erfaring med T9-ordboka som følger med? den lagrer ikke ordene jeg må legge til? Trudde den nesten hadde en ubegrenset kapasitet til å legge til nye ord..det er irriterende synes jeg, å må stave samme ordene gang på gang... Endret 18. april 2007 av capone-82 Lenke til kommentar
Ståle^^ Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 jeg lurer på om andre har dårlige erfaring med T9-ordboka som følger med? den lagrer ikke ordene jeg må legge til? Trudde den nesten hadde en ubegrenset kapasitet til å legge til nye ord..det er irriterende synes jeg, å må stave samme ordene gang på gang... 8417196[/snapback] Ordboken er noe gammelt til nokia, den har fra frabrikken så så mange ord innlagt. Så kan du legge inn dine egne ordboka, men den har bare ei grense på så så mange ord, før den begynner å slette de første du la inn. Veldig irriterende da jeg legger inn mange dialekt ord... Dette er ikke bare N93 det gjelder, har vært på alle Nokia telefoner, selv fra min 5110. Lenke til kommentar
capone-82 Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 jeg lurer på om andre har dårlige erfaring med T9-ordboka som følger med? den lagrer ikke ordene jeg må legge til? Trudde den nesten hadde en ubegrenset kapasitet til å legge til nye ord..det er irriterende synes jeg, å må stave samme ordene gang på gang... 8417196[/snapback] Ordboken er noe gammelt til nokia, den har fra frabrikken så så mange ord innlagt. Så kan du legge inn dine egne ordboka, men den har bare ei grense på så så mange ord, før den begynner å slette de første du la inn. Veldig irriterende da jeg legger inn mange dialekt ord... Dette er ikke bare N93 det gjelder, har vært på alle Nokia telefoner, selv fra min 5110. 8417326[/snapback] takk for svar:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå