Gå til innhold

Tråden om nokia N93 - La oss diskutere den her!

Aalton

Anbefalte innlegg

Jeg oppdaterte min på søndagen, funket bra det:9 bare husk å ta back-up av det du har lagret på mobilen jeg oppgraderte fra fw: 10.###  til V 11.0.034

det er i allefall den som ligger der nå:)

Jeg lurer på om Nokia har fjernet firmware-oppgraderingen for N93.

Jeg har:

V 10.0.025

12-07-06

RM-55

N93 (03.01)

Når jeg bruker Nokia Upgrader sier den bare at det ikke finnes noen nyere firmware.

Edit: Typo

Endret av DrPhlux
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg oppdaterte min på søndagen, funket bra det:9 bare husk å ta back-up av det du har lagret på mobilen jeg oppgraderte fra fw: 10.###  til V 11.0.034

det er i allefall den som ligger der nå:)

Jeg lurer på om Nokia har fjernet firmware-oppgraderingen for N93.

Jeg har:

V 10.0.025

12-07-06

RM-55

N93 (03.01)

Når jeg bruker Nokia Upgrader sier den bare at det ikke finnes noen nyere firmware.

Edit: Typo

7447540[/snapback]

Skjer samme med meg.

Lenke til kommentar

16-Nov: Nokia N93 updates are temporarily unavailable due to maintenance. You can still download and install the Nokia Software Updater application to your computer for use with other compatible Nokia products.

dette er årsaken.Får håpe de får ordnet det kjapt da

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vet ikke om det er andre som syns programbehandleren er rett og slett elendig på N93.

I forhold til min forrige Symbian er den en stor skuffelse.

Installasjon av themes vises f.eks ikke.Skal en slette themes en ikke vil ha må en inn på pcen og gjøre det på minnekortet.

Selv er det også et problem at den ikke avinstallerer alt på et program.

Jeg skiftet minnekort og får ikke installert de themes jeg ville ha videre(feks Pearl Black).

Progr som var inst. får en beskjed om eksisterer men det gjør de ikke.

Er det noen som vet om et program som kan fikse dette eller måter en kan fikse det på?

Trenger ikke være et gratisprogram.(ybrowser har jeg men ville hatt noe bedre)

Lenke til kommentar
Vet ikke om det er andre som syns programbehandleren er rett og slett elendig på N93.

Installasjon av themes vises f.eks ikke.Skal en slette themes en ikke vil ha må en inn på pcen og gjøre det på minnekortet.

Jeg skiftet minnekort og får ikke installert de themes jeg ville ha videre(feks Pearl Black).

Er det noen som vet om et program som kan fikse dette eller måter en kan fikse det på?

7526345[/snapback]

Jeg skjønner ikke hva du bærer deg om, jeg for helt fint til og avinstalere themes og programmer fra programmbehandelen, viss du sletter ting rett fra minnekortet vil dette skape et problem for tlf siden den tror den fremdeles er der, og jeg skjønner ikke det med minne kortet, kopierte du bare filene fra det gammle til det nye?

Lenke til kommentar

7526345[/snapback]

Jeg skjønner ikke hva du bærer deg om, jeg for helt fint til og avinstalere themes og programmer fra programmbehandelen, viss du sletter ting rett fra minnekortet vil dette skape et problem for tlf siden den tror den fremdeles er der, og jeg skjønner ikke det med minne kortet, kopierte du bare filene fra det gammle til det nye?

7526702[/snapback]

Problemet er når jeg installerer themes så viser de ikke på loggen til programbehandleren.Og jeg slår av/på telefon for å få det med.

Nei jeg kopierte ikke noe.Prøvde å inst de samme themes som var på det det gamle minnekortet via nokia suite på det nye.

Og kun noen themes jeg installerte ligger på programbeh..Ikke alle og de har status ikke installert.

Endret av mmaelan
Lenke til kommentar

ok siden jeg ikke finner svar noen steder spør jeg heller. Vil kjøpe denne tlf mest pågrunn av video muligheten til den. Jeg elsker sånne finesser og synes det er praktisk. Da jeg ikke vil løpe rundt med et videokamera hele tiden.

Hvor bra er film kvaliteten? Dem sier tilnærmet DVD kvalitet? Med hvor tilnærmet er det?

Det står at du kan filme 1 time i strekk. Noe som høres for godt til og være sant. Hvor mye filming vil jeg få plass på et miniSD 2GB kort da?

Takker for svar da dette er avgjørende om jeg vil kjøpe den..

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar

hei, video kvaliteten er ganske bra til og være mobil, kan laste opp et klipp siden, når det gjelder filminga, du kan filme 1time i strekk, men du for plass til mer en time film, viss du bare bruker minnekortet til film, jeg har ikke fått prøvd dette ut siden minnekortet mitt slutter og funker viss jeg har mer en 512mb på det

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
16-Nov: Nokia N93 updates are temporarily unavailable due to maintenance. You can still download and install the Nokia Software Updater application to your computer for use with other compatible Nokia products.

dette er årsaken.Får håpe de får ordnet det kjapt da

7457155[/snapback]

Grunnen tror jeg var/ er at flere N93 døde under oppdateringen. Min var på servicesenter for sjekk, og de tilbød å oppdatere firmwaren, noe jeg sa ja takk til. Det resulterte i at N93 døde, og forble død. Nå etter 12 (!) uker har jeg fått ny telefon.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Noen som vet om Nokia Service verksted her i Norge har den nye firmwaren 20.? Leser rundt på nettet at de har det rundt omkring i Europa, men at den er bare ikke tilgjengelig på NSU..For nå er min n93 så forb%#"# treg at det kan ta opptil 30sec å gjøre noe som helst....... :thumbdown: ...blant annet..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...