DrPhlux Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Jeg oppdaterte min på søndagen, funket bra det:9 bare husk å ta back-up av det du har lagret på mobilen jeg oppgraderte fra fw: 10.### til V 11.0.034 det er i allefall den som ligger der nå Jeg lurer på om Nokia har fjernet firmware-oppgraderingen for N93. Jeg har: V 10.0.025 12-07-06 RM-55 N93 (03.01) Når jeg bruker Nokia Upgrader sier den bare at det ikke finnes noen nyere firmware. Edit: Typo Endret 7. desember 2006 av DrPhlux Lenke til kommentar
mmaelan Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Har overført sanger via pc suite til minnekort,men når jeg åpner spiller finner den ikke disse. De ligger allikevel i galleriet,men tungvindt å spille 1 og en sang. Noen tips Lenke til kommentar
jealei Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 musikkbibliotek, valg, oppdater musikkbibliotek Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg oppdaterte min på søndagen, funket bra det:9 bare husk å ta back-up av det du har lagret på mobilen jeg oppgraderte fra fw: 10.### til V 11.0.034 det er i allefall den som ligger der nå Jeg lurer på om Nokia har fjernet firmware-oppgraderingen for N93. Jeg har: V 10.0.025 12-07-06 RM-55 N93 (03.01) Når jeg bruker Nokia Upgrader sier den bare at det ikke finnes noen nyere firmware. Edit: Typo 7447540[/snapback] Skjer samme med meg. Lenke til kommentar
thingul Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg fikk tilbake min fra en service på kameraet og da hadde de oppdatert firmware til: V 20.0.058 21-10-06 RM-55 N93 (03.01) Lenke til kommentar
mmaelan Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 16-Nov: Nokia N93 updates are temporarily unavailable due to maintenance. You can still download and install the Nokia Software Updater application to your computer for use with other compatible Nokia products. dette er årsaken.Får håpe de får ordnet det kjapt da Lenke til kommentar
mmaelan Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Vet ikke om det er andre som syns programbehandleren er rett og slett elendig på N93. I forhold til min forrige Symbian er den en stor skuffelse. Installasjon av themes vises f.eks ikke.Skal en slette themes en ikke vil ha må en inn på pcen og gjøre det på minnekortet. Selv er det også et problem at den ikke avinstallerer alt på et program. Jeg skiftet minnekort og får ikke installert de themes jeg ville ha videre(feks Pearl Black). Progr som var inst. får en beskjed om eksisterer men det gjør de ikke. Er det noen som vet om et program som kan fikse dette eller måter en kan fikse det på? Trenger ikke være et gratisprogram.(ybrowser har jeg men ville hatt noe bedre) Lenke til kommentar
jealei Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Vet ikke om det er andre som syns programbehandleren er rett og slett elendig på N93.I forhold til min forrige Symbian er den en stor skuffelse. Installasjon av themes vises f.eks ikke.Skal en slette themes en ikke vil ha må en inn på pcen og gjøre det på minnekortet. Selv er det også et problem at den ikke avinstallerer alt på et program. Jeg skiftet minnekort og får ikke installert de themes jeg ville ha videre(feks Pearl Black). Progr som var inst. får en beskjed om eksisterer men det gjør de ikke. Er det noen som vet om et program som kan fikse dette eller måter en kan fikse det på? Trenger ikke være et gratisprogram.(ybrowser har jeg men ville hatt noe bedre) 7526345[/snapback] Jeg skjønner ikke hva du bærer deg om, jeg for helt fint til og avinstalere themes og programmer fra programmbehandelen, viss du sletter ting rett fra minnekortet vil dette skape et problem for tlf siden den tror den fremdeles er der, og jeg skjønner ikke det med minne kortet, kopierte du bare filene fra det gammle til det nye? Lenke til kommentar
mmaelan Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Vet ikke om det er andre som syns programbehandleren er rett og slett elendig på N93.I forhold til min forrige Symbian er den en stor skuffelse. Installasjon av themes vises f.eks ikke.Skal en slette themes en ikke vil ha må en inn på pcen og gjøre det på minnekortet. Selv er det også et problem at den ikke avinstallerer alt på et program. Jeg skiftet minnekort og får ikke installert de themes jeg ville ha videre(feks Pearl Black). Progr som var inst. får en beskjed om eksisterer men det gjør de ikke. Er det noen som vet om et program som kan fikse dette eller måter en kan fikse det på? Trenger ikke være et gratisprogram.(ybrowser har jeg men ville hatt noe bedre) 7526345[/snapback] Jeg skjønner ikke hva du bærer deg om, jeg for helt fint til og avinstalere themes og programmer fra programmbehandelen, viss du sletter ting rett fra minnekortet vil dette skape et problem for tlf siden den tror den fremdeles er der, og jeg skjønner ikke det med minne kortet, kopierte du bare filene fra det gammle til det nye? 7526702[/snapback] Problemet er når jeg installerer themes så viser de ikke på loggen til programbehandleren.Og jeg slår av/på telefon for å få det med. Nei jeg kopierte ikke noe.Prøvde å inst de samme themes som var på det det gamle minnekortet via nokia suite på det nye. Og kun noen themes jeg installerte ligger på programbeh..Ikke alle og de har status ikke installert. Endret 18. desember 2006 av mmaelan Lenke til kommentar
jealei Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 hmm merkelig, på min n93 funker alt Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) ok siden jeg ikke finner svar noen steder spør jeg heller. Vil kjøpe denne tlf mest pågrunn av video muligheten til den. Jeg elsker sånne finesser og synes det er praktisk. Da jeg ikke vil løpe rundt med et videokamera hele tiden. Hvor bra er film kvaliteten? Dem sier tilnærmet DVD kvalitet? Med hvor tilnærmet er det? Det står at du kan filme 1 time i strekk. Noe som høres for godt til og være sant. Hvor mye filming vil jeg få plass på et miniSD 2GB kort da? Takker for svar da dette er avgjørende om jeg vil kjøpe den.. Endret 20. desember 2006 av BanAnus Lenke til kommentar
jealei Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 hei, video kvaliteten er ganske bra til og være mobil, kan laste opp et klipp siden, når det gjelder filminga, du kan filme 1time i strekk, men du for plass til mer en time film, viss du bare bruker minnekortet til film, jeg har ikke fått prøvd dette ut siden minnekortet mitt slutter og funker viss jeg har mer en 512mb på det Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 takk for svar, da blir det muligens dette til nyåret Så hvor mange minutter film vil jeg få plass hvis jeg har 2Gb? Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 takk for svar, da blir det muligens dette til nyåret Så hvor mange minutter film vil jeg få plass hvis jeg har 2Gb? 7545458[/snapback] 90 minutter Lenke til kommentar
greyj Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 16-Nov: Nokia N93 updates are temporarily unavailable due to maintenance. You can still download and install the Nokia Software Updater application to your computer for use with other compatible Nokia products. dette er årsaken.Får håpe de får ordnet det kjapt da 7457155[/snapback] Grunnen tror jeg var/ er at flere N93 døde under oppdateringen. Min var på servicesenter for sjekk, og de tilbød å oppdatere firmwaren, noe jeg sa ja takk til. Det resulterte i at N93 døde, og forble død. Nå etter 12 (!) uker har jeg fått ny telefon. Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Okay. Satser på de kommer med ny update snart. Altfor mange bugs på standard symbian 9.1, hvertfall den som er på N93. Vurderer å selge den igjen for å hoppe tilbake til N80. Lenke til kommentar
capone-82 Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Noen som vet om Nokia Service verksted her i Norge har den nye firmwaren 20.? Leser rundt på nettet at de har det rundt omkring i Europa, men at den er bare ikke tilgjengelig på NSU..For nå er min n93 så forb%#"# treg at det kan ta opptil 30sec å gjøre noe som helst....... ...blant annet.. Lenke til kommentar
Ambidex Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Endelig bestillt den Gleder meg vilt til den kommer Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Noen som har peiling på golf edition av N93? Kan en vanlig N93 oppdateres med software eller er det hardware forskjeller? Lenke til kommentar
capone-82 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Endelig er firmware update tilgjengelig på NSU!! Gjorde det nettopp og det funket fint:) vrs: 20.0.058 Endret 7. februar 2007 av capone-82 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå